Cztery Produkty Turystyki Biznesowej w Województwie Pomorskim
Mija już 6 kwartał realizacji projektu "Plan Rozwoju Czterech Produktów Turystyki Biznesowej w Województwie Pomorskim".
Projekt działa w ramach kampanii "Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza", której głównym celem jest inwentaryzacja istniejących ofert turystycznych na rynku pomorskim poprzez stworzenie czterech markowych produktów, związanych z wyróżnikami regionu. Te produkty to: Amber&Relax, Sea&Emotions, Castle&Adventure oraz Solidarity&Freedom, czyli bursztyn, morze, zamki i Solidarność.
Aby wypromować te unikatowe produkty, powstały cztery spoty reklamowe. Zdjęcia do filmów nagrywano w najpiękniejszych miejscach Trójmiasta i Regionu. Spot do Amber&Relax zabiera oglądających chociażby do Manufaktur Bursztynu S&A w Gdańsku i Gdyni, porywa też na spacer po ul. Mariackiej i plaży. W Sea&Emotions nie zabraknie zdjęć mariny w Gdańsku, Sopocie i Gdyni. Castle&Emotions przypomni okazałe zamki w Gniewie i Malborku. Solidarity&Freedom zaprasza nie tylko miłośników historii do zobaczenia słynnej stoczniowej bramy nr 2 i warsztatu polskiego noblisty - Lecha Wałęsy.
Etap postprodukcji i montażu spotów jest obecnie na ukończeniu. Dodawana jest muzyka, głos lektora i animacje. Efekty będą będziemy mogli zobaczyć w listopadzie. Projekt na zlecenie Gdańsk Convention Bureau jest realizowany przez Inspiros Consulting Group.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Podkarpackie: ponad 1,6 mln zł na wakacje dla dzieci
Indie: Wstrząsający gwałt na turystce
Biura podróży nadal na celowniku UOKiK`u
Benefis Adama Małysza w Zakopanem: będzie dodatkowy pociąg
Rzymscy hotelarze podnoszą ceny
Sopot: IV Forum Turystyczne Państw Bałtyckich
Czy Pendolino jest zagrożeniem dla przewoźników regionalnych?
Nowa oferta TUI: "W TUI wiosną rabaty rosną"
Gdzie i z kim najchętniej wybierali się turyści w kwietniu br.?