TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Wyróżnienia za najwyższą jakość dla hoteli Holiday Inn Gdańsk i Wrocław

Hotele Holiday Inn Gdańsk i Holiday Inn Wrocław zwyciężyły wśród ponad 600 hoteli należących do InterContinental Hotels Group (IHG) w regionie Europy, Środkowego Wschodu i Afryki (EMEA) i zostały wyróżnione nagrodami Quality Excellence Awards za szczególne osiągnięcia w 2005 r.


Do nagrody tej pretendują wszystkie obiekty z regionu EMTA reprezentujące marki hotelowe: InterContinental Hotels and Resorts, Crowne Plaza, Holiday Inn oraz Express by Holiday Inn. Honorowane są najlepsze wyniki w programie Guest Satisfaction Score (Wskaźnik Satysfakcji Gości- GSS) w ramach każdej marki a także całej grupy.

Program "Guest Satisfaction Tracking System" (GSTS) został stworzony specjalnie dla InterContinental Hotels Group. Polega on na ocenie satysfakcji gości na podstawie wypełnianych przez nich ankiet. Ocena dokonywana jest na podstawie różnych kryteriów: jakości obsługi, oferowanych usług i udogodnień. Opinie gości mają podstawowy wpływ na ustalenie klasyfikacji w grupie hoteli.

Dyrektor Generalny hotelu Holiday Inn Gdansk Maria Radecka-Mikulicz oraz Maciej Knyrek- Dyrektor Generalny hotelu Holiday Inn Wrocław oznajmili, że nagrody 2005 Quality Excellence Award bardzo ich cieszą. "To zaszczyt być wyróżnionym wśród tak wielu obiektów. Jesteśmy bardzo dumni z naszych pracowników, to jest wielkie osiągnięcie całego zespołu, które mamy nadzieję powtórzyć także w przyszłym roku!"- stwierdzili.

Wyróżnienia odebrali 5 czerwca 2006 r. w hotelu InterContinental Carlton - Cannes podczas specjalnej ceremonii wręczenia nagród.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Holiday Inn Gdańsk Wrocław hotele jakość hoteli hotel nagrody InterContinental Group Quality Excellence Award Holiday Inn Guest Satisfaction Satysfakcji satysfakcja gości ankiety ocena klasyfikacja Guest Satisfaction Tracking System Maria Radecka-Mikulicz Maciej Knyrek dyrektor generalny InterContinental Carlton Cannes jakość jakości usług usługi marki hotelowe ankieta nagroda dla hotelu w holliday hotelowych




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję