TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Telewizja McDonald's

Sieć McDonald's zaplanowała otwarcie własnego kanału telewizyjnego w USA.


Telewizja McDonald's na początek zacznie działać w ponad 800 restauracjach w Kalifornii, gdzie klienci będą mogli podczas konsumpcji obejrzeć przede wszystkim informacje lokalne, sportowe i programy rozrywkowe. Nie zabraknie również emisji reklam.

Miesięcznie koncern planuje dotrzeć do 20 mln klientów. Jeśli kanał okaże się sukcesem, trafi on do każdej restauracji w Stanach Zjednoczonych.

W medialne przedsięwzięcie McDonald's zaangażowało się BBC America, kanał KABC-TV oraz Mark Burnett - producent reality show "Survivor", które jest znane polskim telewidzom pod tytułem "Robinsonowie".

Specjalny kanał telewizyjny - według magazynu "Time" - może być skutecznym sposobem budowania pozytywnego i kontrolowanego wizerunku marki, między innymi dzięki informacjom o charytatywnej działalności koncernu lub programom na temat żywności.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
McDonald s McDonald telewizja Kalifornia fast-food restauracja BBC KABC-TV Mark Burnett Robinsonowie




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję