Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Kierownik Coral Travel Suwałki
- Specjalista ds Turystyki
- poszukiwany pilot - Polska Północna 26-30.05
- Rezydent biura podróży 2025
- Manager produktu
- Staż w biurze Coral Travel Grodzisk Mazowiecki
- Rezydent Turystyczny/Pilot Turystyczny Sezon 2025
- Ośrodek Royal - Jastrzębia Góra wolny turnus
- Specjalista ds Turystyki
- WARSZAWA - Incentive Manager


Zobacz także
Konferencja Nowe Trendy w Turystyce już za 10 dni
Konferencja Nowe Trendy w Turystyce już niedługo
Nowe Trendy w Turystyce już za nami
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do dziś!
POT ogłasza start kolejnej edycji konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw Blogerów
W piątek rozpoczyna się konferencja Nowe Trendy w Turystyce
W jakim kierunku rozwija się branża turystyczna? Jakie ma przed sobą perspektywy i możliwości? Jakie są nowe trendy i rozwiązania, które mogą uskutecznić podejmowane działania branży?
Między innymi na te tematy dyskutować będą praktycy biznesu i przedstawiciele branży turystycznej, którzy spotkają się na Konferencji "Nowe Trendy w Turystyce" po raz piąty. Wydarzenie startuje już 28 marca w Gdańsku. Organizatorem jest: Gdańska Organizacja Turystyczna/ Gdańsk Convention Bureau. Partnerami konferencji są: Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku oraz Centrum Kultury i Sportu w Pruszczu Gdańskim.
"Rynek usług turystycznych ulega ciągłym przemianom. Wpływa na to wiele czynników - gospodarczych, technologicznych, społecznych czy nawet politycznych. Dlatego konferencja, podczas której mówimy o zmieniającej się sytuacji i nowych trendach na rynku turystycznym jest bardzo ważna dla branży" - mówi Anna Bartoszewicz-Pajka, Wiceprezes Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej. "Ważne jest, aby sektor turystyczny rozpoznawał te tendencje i na nie szybko reagował" - dodaje.
Branża turystyczna powinna nadążać za zmianami, które w obliczu intensywnego rozwoju technologii są nieuniknione. Wspomnianym przemianom towarzyszą rosnące oczekiwania turystów oraz nowe rozwiązania, które trzeba umieć właściwie wykorzystywać. Podczas tegorocznej Konferencji prelegenci skupiać się będą na najważniejszych trendach, które funkcjonują w turystyce.
Magdalena Rutkowska Prezes Medical Travel Europe Sp. Z o.o przedstawi rynek turystyki medycznej i jego potencjał. Natomiast trendy w turystyce kulturowej zaprezentuje uczestnikom Max Fuzowski z Business &Culture. Nie pozostanie również bez echa trend "srebrnej turystyki", a tym samym polskiego seniora w objęciach branży turystycznej. Jaki tak naprawdę jest senior roku 2014 i jakie ma nieoczywiste oczekiwania w podróży? Jednak jak poznać jego preferencje i skorzystać z trendu? Na to odpowie Aleksandra Harasiuk konsultantka strategii obsługi klienta goodatservice.com. Kolejny prelegent, Monika Michałowska z Agencji Rozwoju Pomorza S.A postawi sobie za cel przekonanie uczestników, że również małe i średnie firmy zasługują na miano Biznesu Odpowiedzialnego Społecznie.
Podczas konferencji podjęty zostanie również temat finansowania działań w obszarze turystyki. Często, pomimo pomysłów i idei, to właśnie brak środków stanowi jedną z barier uniemożliwiających ich podejmowanie i podążanie za trendami. Organizator chcąc przekazać wiedzę na temat możliwości pozyskania środków unijnych w perspektywie 2014 - 2020 zaprosił Patrycję Szczygieł Dyrektor Departamentu Rozwoju Regionalnego i Przestrzennego Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku.
Konferencja to także III równoległe panele tematyczne z zakresu turystyki biznesowej, kulinarnej i marketingu online. Na pytanie Jak pozyskiwać międzynarodowe konferencje odpowie Panel "Turystyka biznesowa siłą napędową metropolii". Anna Jędrocha, Prezes Zarządu Symposium Cracoviense opowie o procesie starania się o międzynarodowy kongres.
W drugiej części spotkania trójmiejskie firmy zajmujące się nowymi technologiami zaprezentują nowoczesne produkty - aplikacje mobilne, multimedialne prezentacje, które wykorzystuje Gdańsk Convention Bureau/GOT do promocji miasta, jako destynacji konferencyjnej.
Turystyka kulinarna stanowi obecnie jeden z wiodących tematów motywujących do przyjazdu. Panel "Tradycja czy awangarda? Co powinno dominować w ofercie turystyki kulinarnej regionu Pomorskiego?" będzie okazją do rozmowy o kulinariach, a w szczególności o szansach, jakie otwierają się przed regionem w związku ze wzrostem popularności tego zjawiska.
Kim jest turysta kulinarny, czego poszukuje, za co jest w stanie najwięcej zapłacić? Jakie trendy w gastronomii można wykorzystać do rozwoju turystyki kulinarnej? Jaki wpływ na budowanie mody destynacji turystyki kulinarnej mają kreatywność, design i tradycja? Na te i na inne pytania znaleźć będzie można odpowiedź uczestnicząc w prezentacjach i dyskusjach panelowych z udziałem praktyków z Pomorskiego i nie tylko. 4 tematy, 12 specjalistów i ożywiona dyskusja - to wszystko i wiele więcej gwarantuje panel kulinarny, który poprowadzą Krystyna Hartenberger-Pater - dyrektor Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej i Hubert Gonera - ekspert w zakresie kreacji produktów turystyki kulinarnej.
Natomiast alternatywne i tradycyjne kanały komunikacji e-marketingowej w branży turystycznej zaprezentują eksperci z TravelCamp: Piotr Kasperczak i Dagmara Plata - Alf. Travelcamp to nieformalne cykliczne spotkanie środowiska internetowego z branżą turystyczną i hotelarską.
"Wierzę, że kolejna edycja konferencji okaże się sukcesem a nowe trendy, które obserwujemy nie tylko w turystyce, ale w każdej dziedzinie naszego życia będą dla nas szansą a nie zagrożeniem. Turyści oczekują emocji, interakcji, poznawania, odkrywania, dzielenia się wrażeniami a wzrost mobilności, multitasking, kultura nanosekundy i kryzys braku wolnego czasu, to zjawiska, z którymi mamy do czynienia na co dzień, ale jak je wykorzystać w celu przyciągnięcia większej ilości turystów? Mam nadzieję, że odpowiedzi znajdziemy podczas konferencji w dn. 28 marca, na którą serdecznie zapraszam" - mówi Anna Górska Prezes Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej/Gdańsk Convention Bureau.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Wakacje.pl podsumował ubiegły
Ceny w biurach jak przed dwoma
Urlop.pl zaprasza nowych i obecnych partnerów na
Dział targi, konferencje, workshop:
Urlop.pl zaprasza nowych i obecnych partnerów na
POT ogłasza start kolejnej edycji konkursu na Najlepszy Produkt
Nowe wydarzenie dla branży
Starsze aktualności:
Drugi nabór w ramach programu finansowanego z
Itaka wzmacnia ofertę lotów w
GUS publikuje dane o liczbie udzielonych
Komisja Europejska zatwierdziła pomoc dla przewoźnika
Promocja na zlecenie - czy tak to powinno
Linie lotnicze Swiss z nowym dyrektorem
Sabre wspiera się AI od
Dokąd polecą Polacy samodzielne na
Polacy krócej wypoczywają w
1/3 Polaków nie pojedzie na wakacje w tym
Podróże: co było trendy w 2012 roku
Ekologia i nowoczesne zarządzanie w hotelarstwie
Uwaga, zmiany dotyczące lotnisk
O czym pamiętać zabierając dziecko za granicę
Szajka pracowników okradała turystów
Nowa baza Ryanaira w Krakowie?
Mazowsze zaprezentuje ofertę turystyczną
Piloci przypadkowo wyłączyli bezpiecznik?
Czy jarasz się Polska? - wstępne wyniki konkursu
MSiT podsumowuje sezon turystyczny
Polskie Jadło - wniosek o upadłość
Emirates - bilety w promocyjnych cenach
Fly.pl o współpracy z Grouponem
Recenzje turystów pomocne przy wyborze hotelu
Animatorzy Hotel Bella Vista, Tunezja
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
Obóz młodzieżowy w Hiszpanii - LLoret de Mar + zwiedzanie Pa