TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Katowice. Dla odmiany.

Radni Katowic przyjęli nową strategię promocji miasta. Stolica Śląska ma nowe logo i hasło promocyjne.


"Katowice. Dla odmiany" - takie hasło wybrali w internetowej ankiecie sami mieszkańcy. Slogan spodobał się 48% głosujących. Do wyboru było też hasło "Katowice. W centrum przemian", za którym głosowało poparło 38% ankietowanych.

Nowe hasło ma pokazywać przemiany, jakie dokonały się w ostatnich latach w Katowicach oraz eksponować unikatowy wizerunek miasta.

Symbolem graficznym stolicy regionu nie jest już Spodek. Nowe logo znane jest ze starań o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. Jest to dwuwarstwowe serce. Na dole serce jest koloru szarego co nawiązuje do przemysłowych i górniczych korzeni. Górna warstwa jest kolorowa, co ma pokazać, że współczesne Katowice to miasto innowacyjne, aktywne, nowoczesne.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Katowice. Dla odmiany logo hasło promocyjne promocja Katowic miasta slogan wizerunek miasta znak graficzny strategia




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję