Subskrypcja



Szukaj

Aktywna promocja Polski na rynku niemieckim: VI Polsko - Niemiecki Salon Gospodarczy w Kolonii

W dniu 14 października 2004 roku odbył się VI Polsko - Niemiecki Salon Gospodarczy na temat polskiej oferty w zakresie organizacji kongresów, konferencji oraz wyjazdów motywacyjnych. Salon zorganizowano z inicjatywy Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Wydziału Ekonomiczno - Handlowego Konsulatu Generalnego.


W Salonie udział wzięło ponad 120 osób, reprezentantów dużych i średnich firm z Nadrenii oraz dziennikarzy niemieckich. Dla gości przygotowano liczne materiały promocyjne o Polsce i turystyce biznesowej.

Przeprowadzona prezentacja walorów Polski pod kątem turystyki odebrana została z ogromnym zainteresowaniem. Wielu gości Salonu przyznało się, iż po raz pierwszy miało okazję zobaczyć Polskę z tak atrakcyjnej strony. W trakcie Salonu padło wiele pytań i odpowiedzi nt. turystyki w Polsce.

Impreza w ocenie tych, którzy brali w niej udział była bardzo interesująca i potrzebna. Udowodniła ona, iż poprzez prezentację turystyczną najlepiej można pokazać Polskę taka jaka jest mało znana w Niemczech.

Z przebiegu imprezy ukazał się komunikat agencji Deutche Press i artykuł regionalnym dzienniku Kölnische Rundschau.



   
                    Wersja do druku

Komentarze


(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij