TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nowa kampania Coffeeheaven

Coffeeheaven wraz z Fundacją WWF Polska rozpoczynają 14 września kampanię, której ambasadorem jest znana dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska. Część dochodu ze sprzedaży promowanych w coffeeheaven kaw CHAI caffé latte zostanie przekazana na działania związane z ochroną środowiska naturalnego.


Celem organizatorów kampanii jest zachęcenie do świadomego wyboru kawiarni. Odwiedzając coffeeheaven Klienci otrzymają nie tylko najwyższej jakości kawę, ale również będą mogli wesprzeć szczytny cel poprzez kupienie jednej z promowanych kaw.

Projekt coffeeheaven, prowadzony przy współpracy z Fundacją WWF, powiązany jest z orientalnymi, unikalnymi kawami CHAI caffé latte, których nazwy odwołują się do zagrożonych gatunków zwierząt: Tiger, Orca oraz Turtle. Dodatkowo specjalnie z okazji kampanii 14 września w kawiarniach coffeeheaven pojawi się nowy smak - Panda CHAI caffé latte.

Będzie to kawa o charakterystycznej dla tej kategorii nucie korzennej, z orzeźwiającym smakiem mięty. Nazwa kawy z limitowanej edycji inspirowana jest charakterystycznym dla Fundacji WWF logotypem w kształcie pandy.

- Kawy CHAI caffé latte są przez naszych stałych gości najbardziej cenioną kategorią w naszym menu napojów. Budzą one wiele pozytywnych emocji i sprawiają, że Klienci szczególnie chętnie wracają do naszych kawiarni. Chcieliśmy pokazać wyjątkowość tych produktów robiąc coś unikatowego, czego w tej skali jeszcze nikt w naszej branży nie zrobił. - powiedziała Dorota Szczerbicka, dyrektor marketingu coffeeheaven i Costa Coffee - Wyróżnikiem naszej kampanii jest jej prostota - wystarczy przyjść do kawiarni coffeeheaven i kupić jedną z 4 kaw CHAI caffé latte. Część dochodu z tych transakcji zostanie przekazana na cele Fundacji WWF Polska - dodała.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Coffeeheaven Fundacja WWF Polska CHAI caffe latte Tiger Orca Turtle ochrona środowiska kawa logotyp panda Panda CHAI caffé latte nowy smak transkacja dochód akcja cele dobroczynne Dorota Szczerbicka dyrektor marketingu kawiarnia




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję