Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Nowa kampania Coffeeheaven
Coffeeheaven wraz z Fundacją WWF Polska rozpoczynają 14 września kampanię, której ambasadorem jest znana dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska. Część dochodu ze sprzedaży promowanych w coffeeheaven kaw CHAI caffé latte zostanie przekazana na działania związane z ochroną środowiska naturalnego.
Celem organizatorów kampanii jest zachęcenie do świadomego wyboru kawiarni. Odwiedzając coffeeheaven Klienci otrzymają nie tylko najwyższej jakości kawę, ale również będą mogli wesprzeć szczytny cel poprzez kupienie jednej z promowanych kaw.
Projekt coffeeheaven, prowadzony przy współpracy z Fundacją WWF, powiązany jest z orientalnymi, unikalnymi kawami CHAI caffé latte, których nazwy odwołują się do zagrożonych gatunków zwierząt: Tiger, Orca oraz Turtle. Dodatkowo specjalnie z okazji kampanii 14 września w kawiarniach coffeeheaven pojawi się nowy smak - Panda CHAI caffé latte.
Będzie to kawa o charakterystycznej dla tej kategorii nucie korzennej, z orzeźwiającym smakiem mięty. Nazwa kawy z limitowanej edycji inspirowana jest charakterystycznym dla Fundacji WWF logotypem w kształcie pandy.
- Kawy CHAI caffé latte są przez naszych stałych gości najbardziej cenioną kategorią w naszym menu napojów. Budzą one wiele pozytywnych emocji i sprawiają, że Klienci szczególnie chętnie wracają do naszych kawiarni. Chcieliśmy pokazać wyjątkowość tych produktów robiąc coś unikatowego, czego w tej skali jeszcze nikt w naszej branży nie zrobił. - powiedziała Dorota Szczerbicka, dyrektor marketingu coffeeheaven i Costa Coffee - Wyróżnikiem naszej kampanii jest jej prostota - wystarczy przyjść do kawiarni coffeeheaven i kupić jedną z 4 kaw CHAI caffé latte. Część dochodu z tych transakcji zostanie przekazana na cele Fundacji WWF Polska - dodała.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Samolot zawrócił, bo pijany Polak się awanturował
2ways dołącza do grona touroperatorów
Wygoda Travel ma powody do radości
Nowy lokal TUI Centrum Podróży
Strajk na lotnisku w Dusseldorfie
W Hiszpanii powstaje europejskie Las Vegas
Adam Gessler gotuje z Euro 2012 w tle
easyJet znalazł w Polsce sobowtóra Księcia Williama
W jego bagażu znaleziono broń i worki na zwłoki
VI Podlaskie Targi Turystyczne za nami
Nowoczesne rozwiązania w ośrodkach SPA
Hotelarz odpowie na negatywną opinię gościa - rozwiązanie HRS
Awaria systemu sparaliżowała brytyjskie lotniska
Wizz Air wyleasinguje samoloty od Goshawk Aviation
Polski hotel nominowany do nagrody
Kto był w Tunezji w hotelu "MEDI SEA"