Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent w EXIMTOURS
- Biuro podróży w Warszawie zatrudni pracowników
- Grecja 2025! Przewodnik, Pracownik...
- PRODUCT MANAGER
- Z-ca Kierownika / Specjalista ds. turystyki...
- Kosmetyki hotelowe
- Specjalista ds. Turystyki - Żyrardów
- REZYDENT TURYSTYCZNY - Lato 2025 w Sun & Fun...
- Salon Biura Podróży w Katowicach
- Rezydent biura podróży 2025
Do PizzaPortal.pl dołączyła tysięczna restauracja
23 stycznia 2012 dołączyła do PizzaPortal tysięczna restauracja - Pod Paragrafem w Katowicach.
W Szwecji pomysł na zamawianie jedzenia online cieszy się popularnością. Uruchomiony w 2006 roku portal OnlinePizza szybko zdobył tamtejszy rynek. Młodzi przedsiębiorcy zdecydowali się na zagraniczną ekspansję i pod koniec 2009 roku weszli z interesem do Polski. Na miejsce inwestycji wybrali Łódź. Dlaczego?
Tu znajdują się centrale największych sieci restauracji i pizzerii: Presto, Sphinx, Gruby Benek, Da Grasso to łódzkie marki. Chcieliśmy być blisko nich - mówi Lech Kaniuk, który jest Dyrektorem Zarządzającym firmy Restaurant Partner Polska i portalu Pizzaportal.
W statystykach istnieje już ponad 1000 restauracji, ale niektóre z nich jeszcze czekają na podłączenie. W tej chwili około 70 nowych restauracji dołącza się do PizzaPortal miesięcznie.
Zainteresowanie firmą Restaurant Partner Polska i serwisem PizzaPortal robi się coraz większe. Już mamy partnerów takich, jak Onet.pl, Telewizja cyfrowa DIALOG, MAKRO Cash & Carry. - mówi Lech Kaniuk.
To niewątpliwie wpływa zachęcająco na nowe restauracje oraz te, które już z serwisem współpracują. Jako restaurator jestem bardzo zadowolony ze współpracy. PizzaPortal daje wiele udogodnień naszym klientom. Przede wszystkim mogą oni płacić przez Internet, co eliminuje konieczność płacenia gotówką czy czekanie na resztę przy banknotach 100 czy 200 zł. Poza tym, zamawiając online klienci mogą bez pośpiechu komponować koszyk swojego zamówienia. - Mówi Marcin Czajka, Właściciel Restauracji Pod Paragrafem w Katowicach. Współpraca pozwala restauracji oszczędzić czas pracowników, zwłaszcza przy dużym natężeniu ruchu w lokalu. Zamówienia odbierane przez BOX3G są po prostu łatwiejsze i szybsze w obsłudze. W mniejszych lokalach nie ma osób dedykowanych do odbierania telefonu, więc rozwiązanie z wydrukiem jest bardzo pożądane. - dodaje Czajka
Naszą misją jest stworzenie jak najlepszego serwisu zamawiania jedzenia. - mówi Lech Kaniuk. Żeby stworzyć taki serwis, przejrzysta strona internetowa i aplikacje na Facebooka, iPhone i Telewizory nie wystarczą. Kluczowa jest szeroka i dobra oferta restauracji. Od lokalnych, małych pizzerii i restauracji aż po sieci takie, jak Pizza Hut i Sensi Sushi. Dzisiaj przekraczamy 1000, ale planujemy osiągnąć około 6000 restauracji w całej Polsce. - zdradza Lech Kaniuk.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
GUS: Pomorze Zachodnie z dwucyfrowym
Dział centra informacji i promocji:
Starsze aktualności:
Władze Wenecji ograniczą liczebność grup
Kontrole na granicy ze Słowacją znów
Zmiana lidera kierunku na city
Polska Wschodnia - tanie pożyczki dla
Grecos promuje Grecję
UE szykuje zmiany w przepisach dot. czasu pracy
ACI EUROPE publikuje wytyczne dot. obsługi pasażerów z niewidocznymi
Ruszył fundusz pożyczek dla firm turystycznych ze wschodniej
Jeśli pasażer sam załatwi sobie lot zastępczy, może nie dostać odszkodowania za
Bilans świątecznych dni na polskich drogach
Oasis Tours surowo ukarany. Za co?
Rząd przekłada dyskusję o Funduszu Gwarancyjnym
Zakopane najpopularniejsze wśród turystów
OASIS TOUR - rezydent Magda Winiewska i Anna Tomczyk - ZWOLNIĆ JE!!!
Biuro podróży sponsorem Polskiego Związku Bilardowego
Koleje Mazowieckie modernizują tabor
Interferie - video katalog dostępny już w sieci
Ryanair wyzywa Wizz Air na pojedynek?
Turystyka zatonęła razem ze statkiem
Wrocław: najoryginalniejszy obiekt turystyczny
Gdzie jest najwięcej lotnisk na świecie
Centrum Turystyki Oskar z Poznania