TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Niemiła niespodzianka na lotnisku

W czwartek lecących z Krakowa do Szczecina spotkała niemiła niespodzianka.


Lot z Krakowa do Szczecina miał trwać nieco ponad dwie godziny. W tym czasie przewidziano międzylądowanie w Poznaniu. O godzinie 19 maszyna osiadła na płycie lotniska Ławica i dalej już nie poleciała. Podróż została zakończona, a pasażerowie wyproszeni z samolotu.

Dlaczego tak się stało?

Jacek Balcer, dyrektor ds. marketingu Eurolot, za bezpośrednią przyczynę zakończenia podróży drogą powietrzną podał awarię systemu przeciwoblodzeniowego. Podobno problem został wykryty przez pilota dopiero po wylądowaniu w Poznaniu.

Pasażerowie dotarli w końcu do Szczecina, ale mają wiele powodów do narzekania. Jednym z nich jest duże opóźnienie. Podróżujący, aż 3 godziny musieli czekać na transport zastępczy. Ponadto, według ich relacji, pracownicy Eurolotu oraz obsługa lotniska udzielali sprzecznych komunikatów i nie zapewnili im nic do jedzenia. Pasażerowie bowiem otrzymali prowiant dopiero po interwencji najbardziej zgłodniałych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Eurolot skandal na lotnisku Poznań z Krakowa do szczecina lot pasażerowie niemiła niespodzianka międzylądowanie przerwa w podróży wyproszeni z samolotu samolot awaria awaria systemu awaria samolotu system przeciwoblodzeniowy transport zastępczy obsługa lotniska pracownicy Eurolotu sprzeczne komunikaty informacja lotnisko w Poznaniu Ławica




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję