Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
Koleje Śląskie - jak wyglądają pierwsze dni
Koleje Śląskie, w trzy dni od debiutu, muszą liczyć się z pierwszymi podsumowaniami. Pasażerowie narzekają na wiele rzeczy, ale jak na taki start z problemami, to wygląda, że przewoźnik sobie w przyszłości poradzi.
Pierwsze problemy są z zakupem biletu. Wiele osób chce kupować bilety w pociągu, a trudno jest się w nim poruszać i konduktor nie nadąża ze sprzedażą.
Wielu pasażerów decyduje się na zapłacenie za przejazd będąc już w pociągu. Aby zdobyć bilet i pofolgować swojemu poczuciu uczciwości, trzeba swoje odczekać. Dodatkowym kłopotem okazuje się brak poziomych poręczy (chwytanie się rączek przy zagłówkach nie może być wygodne). Na razie na stacjach nie ma automatów biletowych, a kasy kontenerowe działają tylko na połowie stacji. Bilet można kupić również przez telefon w systemie callpay, ale z tej opcji skorzystało dotychczas zaledwie kilkanaście osób. Także bilet miesięczny można zakupić przez telefon.
Jak na razie przewoźnik skupia się na maksymalizacji zainteresowania pasażerów. Bałagan wykorzystują gapowicze. Według zapowiedzi przewoźnika, dyscyplina dotycząca kontroli biletów ma się stopniowo wzmacniać. To ważne, bo KŚ zamierzają zwiększyć częstotliwość kursowania składów z - co pół godz. do - co 15 min.
Niestety też do pociągów trudno trafić. Do peronów, z których odjeżdżają składy PŚ nie ma żadnych strzałek, komunikatów. Sprawę ułatwiają jedynie rzucające się w oczy flirty i elfy. Podobnie jest z rozkładem jazdy. Wszyscy wiedzą, że istnieje, ale mało kto jest w stanie przeczytać napisane małymi literami punkty. Przewoźnik obiecuje to poprawić.
Choć, w KŚ na razie nie brakuje niedociągnięć, wiele udaje się nadrobić uśmiechniętej obsłudze składów.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Dział Okiem Turysty:
Wykopki na warszawskiej
Brytyjczycy wolą szynkę na kocu od
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Okęcie - zmiany w odprawie lotów
Miejsca z Klimatem chcą być jeszcze bardziej efektywne
Czesi pokochali polską żywność
W hotelu też może być zabawnie
Majówka Polaków 2011 - wielka emigracja?
Najlepsze produkty turystyczne podlaskiego
Travelport udostępnia rozszerzoną wersję aplikacji Travelport Smartpoint
Emiraty wprowadzają wizę wielokrotnego wjazdu
Przy wjeździe na lotnisko w Jasionce wydarzył się wypadek
Głosuj na Mazury! - nowy Cud Świata
Noclegowo.pl podnosi rękawicę rzuconą przez Groupon Travel
Atrakcje Ogólnopolskiego Festiwalu Dobrego Smaku