Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Zabrze
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
Travelport rozszerza współpracę z kontrahentami
Firma Travelport poinformowała o zawarciu nowej długoterminowej umowy na korzystanie z systemu GDS przez firmę Orbitz Worldwide Inc.
Orbitz jest właścicielem licznych stron internetowych dotyczących podróży przeznaczonych dla klientów indywidualnych, w tym Orbitz.com, Cheaptickets.com, ebookers i HotelClub.com. Oferuje również zarządzanie podróżami służbowymi dla klientów biznesowych za pośrednictwem rozwiązań Orbitz For Business. Warunki umowy nie zostały ujawnione.
"Travelport jest dla firmy Orbitz głównym dostawcą usług związanych z rezerwacjami lotniczymi, wynajmem samochodów, wyszukiwaniem i rezerwacją pokoi hotelowych oraz wystawianiem biletów od momentu jej założenia w 2001 roku" — powiedział Kurt Ekert, dyrektor ds. handlowych w Travelport. "Na mocy nowej umowy planujemy wspólnie rozszerzyć naszą współpracę w oparciu o nasz najnowszy interfejs - Travelport Universal API. Pozwoli to na prezentowanie klientom Orbitz znacznie szerszej oferty, którą możemy dostarczać dzięki bezpośrednim połączeniom z wieloma liniami lotniczymi. Klienci otrzymają dostęp do rozszerzonych informacji opisowych na temat oferowanych produktów lotniczych, rodzin taryf lotniczych, produktów dodatkowych, jak również do bogatszej oferty dotyczącej hoteli. Odnowiliśmy naszą umowę zawartą w 2007 r., aby zaspokoić ewoluujące potrzeby firmy Orbitz w jej środowisku dystrybucyjnym — z korzyścią dla obu stron" — dodał Ekert.
"Travelport jest dla nas istotnym partnerem i cieszymy się z tego, że dzięki tej wieloletniej umowie nadal będzie odgrywać kluczową rolę w zaspokajaniu naszych potrzeb pod względem technologii i zarządzania podróżami. Starając się o to, by nasze strony internetowe były najlepszym miejscem zakupu podróży, będziemy wykorzystywać nowe rozwiązania Travelport dostosowane do ewoluującego rynku lotniczego" - powiedział Chris Orton, dyrektor ds. operacyjnych w firmie Orbitz Worldwide.
Travelport poinformował także o rozszerzeniu i odnowieniu na kolejne lata umowy z Senturia, internetowym biurem podróży Senturia. Serwisy rezerwacyjne firmy Senturia w Rosji, na Ukrainie oraz na Cyprze będą nadal korzystać z treści udostępnianych przez Travelport, a ponadto wdrożą interfejsy API i rozwiązanie e-Pricing, aby zapewnić podróżującym szerszy wybór taryf.
Dodatkowo, zawarta umowa pozwoli Senturii zrealizować jej plany rozwoju związane z wejściem na szybko rozwijające się rynki turystyczne w Turcji, Kazachstanie i Azerbejdżanie.
"Cieszymy się z możliwości rozszerzenia współpracy z Travelport" - powiedział Iwan Kowpak, właściciel Senturii. "Współpraca z Travelport zwiększy nasze możliwości zdobywania nowych klientów" - dodał.
"Senturia to jedno z czołowych internetowych biur podróży w Europie Wschodniej. Cieszymy się niezmiernie, że mogliśmy wspierać tę firmę do tej pory oraz że wybrała nas jako partnera technologicznego do rozszerzenia działalności na nowe rynki" - dodał Gavin Teale, dyrektor w Travelport ds. innowacji on-line na region Europy Wschodniej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dziwny konkurs na dyrektorów
Trzysetny franczyzowy salon
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Chiński rynek łakomym kąskiem dla międzynarodowych sieci hotelowych
Czarter Bingo Airways lądował awaryjnie w Warszawie
Rzeszów kontra LOT. To tylko kampania wyborcza?
Nowa usługa dla pasażerów lotów międzykontynentalnych
Pogłębia się przepaść pomiędzy dużymi i małymi lotniskami w Polsce
Który fast-food najpopularniejszy?
Hotelarzu! Żyj w przyjaźni z Facebookiem.
Sieci McDonalds wyrośnie w Polsce konkurencja?
Warunki pogodowe utrudniły wczorajsze loty
Darmowe multimedia dla hotelarzy z Wybrzeża Rewalskiego
Dziwne zakazy ministra turystyki
Travelplanet zakończył 2011 zyskiem