Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Zabrze
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
Sieć Da Grasso podpisała umowę z Kompanią Piwowarską
Na mocy umowy, którą podpisali przedstawiciele Kompanii Piwowarskiej i sieci Da Grasso, piwa z portfolio producenta już na początku roku 2015 pojawią się w ponad 170 pizzeriach w Polsce.
Wyróżniającą cechą tej współpracy będzie nie tylko jej skala, ale także wypracowany wspólnie plan biznesowy.
Na początku stycznia rozpocznie się instalacja nalewaków Kompanii Piwowarskiej w lokalach sieci Da Grasso, tak by do połowy lutego jej piwa były oferowane już we wszystkich restauracjach. Z beczki będą serwowane: Tyskie Gronie, Tyskie Klasyczne i Książęce, zaś w butelce większość pozostałych marek KP, łącznie z cydrem Green Mill Cider.
Obaj partnerzy są zgodni co do tego, że poszczególne marki i sposoby ich łączenia z potrawami z menu powinny być promowane za pomocą kompanijnej Karty Piw, która już od kilkunastu miesięcy jest obecna w kilku tysiącach lokali w całej Polsce.
"Rozpoczynamy współpracę z siecią Da Grasso, która jest jedną z największych i najbardziej rozpoznawalnych marek na naszym rynku gastronomicznym. Jesteśmy ogromnie dumni, że nasze marki oferowane będą konsumentom w lokalach naszego nowego Partnera. Podjęta współpraca będzie dla nas dużym wyzwaniem, ale jestem przekonany, że opracowany wspólny plan szybko przełoży się na wzrost obrotów sieci Da Grasso" - mówi Krzysztof Kaczmarek, dyrektor ds. gastronomii w Kompanii Piwowarskiej.
Współpraca będzie się opierać o wypracowany wspólnie plan biznesowy, tzw. Joint Business Plan. Określa on sposoby współpracy we wszystkich obszarach, począwszy od widoczności, poprzez asortyment, promocje konsumenckie, szkolenia, po programy motywacyjne dla obsługi. Dla poszczególnych lokali przygotowywane będą specjalne aktywności skupione na edukacji i szerzeniu kultury piwnej; prowadzona będzie także komunikacja z wykorzystaniem marek KP (Facebook i strony internetowe Tyskiego i Książęcego).
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
POT patronuje, Internauci wybierają - Najlepszy Produkt Turystyczny 2011
Z Berlina do Poznania pociągiem 230 km/h?
Neckermann z okazji Walentynek
Turyści będą mogli śledzić remont słynnego zabytku
Hotele Scandic organizują konferencje w zgodzie z naturą
Wojna o klienta na trasie Gdańsk - Warszawa
Klienci Rainbow polecą Dreamlinerem
Cmentarze będą promować Wilno?
Niedozwolone w biurach w podróży
MTT Na Pograniczu odbędą się 7 i 8 października w Sejnach
Dodatkowe wolne zamiast nadgodzin?
Do Czech na maskarady i festiwal bohemy
Rysy znów dostępne dla turystów
W świecie ambasadorów piwa dużo się dzieje
NEWSWEEK Biura podróży będą padać jak muchy