TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Polska branża MICE prężnie się rozwija

W poniedziałek 28 maja 2012 roku w Warszawie odbyło się spotkanie cyklu "Meet The Bidder", polegające na spotkaniach organizatorów incentive travel z Polski z kontrahentami całego świata.


Inauguracyjne spotkanie cyklu "Meet The Bidder", zorganizowane przez platformę Travel-Bidder.com, miało na celu przybliżenie oferty doświadczonych biur DMC (Domestic Management Company) z całego świata polskim organizatorom wyjazdów motywacyjnych. Na spotkanie licznie przybyli organizatorzy wyjazdów typu incentive, zarówno z korporacji, jak i wyspecjalizowanych agencji oraz biur podróży.

- Duże zainteresowanie spotkaniami to dowód na to, ze polska branża MICE prężnie się rozwija. Firmy chcą poszerzać swoją ofertę, aby na tym wyjątkowo konkurencyjnym rynku wyróżnić się pomysłem, profesjonalizmem i dbałością o szczegóły - mówi Piotr Cieślak, dyrektor strategiczny Travel-Bidder.com. Właśnie te korzyści starały się zaprezentować dostawcom wyselekcjonowane biura DMC, które podczas eventu przedstawiały swoją ofertę i prowadziły prywatne spotkania z każdym zainteresowanym uczestnikiem.

Niezwykle interesującą prezentację na sam początek zaserwował gościom Tomek Michniewicz - podróżnik i autor takich bestsellerów jak Samsara czy Gorączka. Pisarz polecał spojrzenie na temat wyjazdu i jego główne atrakcje w niestandardowy sposób. Proponował niecodzienne wyzwania dla wymagających uczestników i nietypowe tematy przewodnie - np. religijne. Sam autor często osobiście odgrywa rolę doradcy organizatorów, podsuwając im pomysły na niezapomnianą podróż dla ich klientów, jak również bierze udział w tego typu wyjazdach. Dodatkową atrakcją dla fanów Tomka była możliwość wygrania książek podróżnika z jego autografem, ufundowanych przez Wydawnictwo Otwarte.

Wśród zaproszonych wystawców były firmy z Afryki Południowej (That’s Africa), Mauritiusa (Connections), Włoch (See Italia and Contact), Brazylii (Brazilian Incentive and Tourism) oraz Tajlandii (SI Tours). Dodatkową atrakcją była nagroda ufundowana przez jednego z wystawców - Royal Caribbean, czyli ekskluzywny rejs luksusowym statkiem wycieczkowym. Uczestnicy DMC prezentowali największe zalety destynacji oraz potencjał firmy i możliwości współpracy dla polskich partnerów. Równolegle z prezentacjami trwały zaplanowane wcześniej spotkania z przedstawicielami wystawców.

- Inauguracyjne spotkanie "Meet the Bidder" pokazało, że ten format imprezy ma spory potencjał. Mamy już pomysły na nowe spotkania, przedstawiające kolejnych ciekawych partnerów z całego świata, którzy mogą wzbogacić ofertę polskiej branży incentive - podsumował Piotr Cieślak.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Meet the Bidder Wydawnictwo Otwarte Tajlandia Mauritius Włoch Brazylia DMC incentive travel travel kontrahent Domestic Managment Company wyjazd motywacyjny korporacje biuro podróży MICE turystyka biznesowa organizatorzy turystyki turystyka




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję