Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki - Nadarzyn
- Sun&Fun Holidays zaprasza REZYDENTÓW do...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki Warszawa
- Manager Regionalny (dolnośląskie, łódzkie,...
- Spacjalistka/-ta ds. ds. turystyki z j....
- Sprzedam biuro podróży w Gliwicach
- Poszukuję pilotów
- BIURO PODRÓŻY W PRUSZKOWIE
- Pracownik biura turystycznego w Katowicach


Polska branża MICE prężnie się rozwija
W poniedziałek 28 maja 2012 roku w Warszawie odbyło się spotkanie cyklu "Meet The Bidder", polegające na spotkaniach organizatorów incentive travel z Polski z kontrahentami całego świata.
Inauguracyjne spotkanie cyklu "Meet The Bidder", zorganizowane przez platformę Travel-Bidder.com, miało na celu przybliżenie oferty doświadczonych biur DMC (Domestic Management Company) z całego świata polskim organizatorom wyjazdów motywacyjnych. Na spotkanie licznie przybyli organizatorzy wyjazdów typu incentive, zarówno z korporacji, jak i wyspecjalizowanych agencji oraz biur podróży.
- Duże zainteresowanie spotkaniami to dowód na to, ze polska branża MICE prężnie się rozwija. Firmy chcą poszerzać swoją ofertę, aby na tym wyjątkowo konkurencyjnym rynku wyróżnić się pomysłem, profesjonalizmem i dbałością o szczegóły - mówi Piotr Cieślak, dyrektor strategiczny Travel-Bidder.com. Właśnie te korzyści starały się zaprezentować dostawcom wyselekcjonowane biura DMC, które podczas eventu przedstawiały swoją ofertę i prowadziły prywatne spotkania z każdym zainteresowanym uczestnikiem.
Niezwykle interesującą prezentację na sam początek zaserwował gościom Tomek Michniewicz - podróżnik i autor takich bestsellerów jak Samsara czy Gorączka. Pisarz polecał spojrzenie na temat wyjazdu i jego główne atrakcje w niestandardowy sposób. Proponował niecodzienne wyzwania dla wymagających uczestników i nietypowe tematy przewodnie - np. religijne. Sam autor często osobiście odgrywa rolę doradcy organizatorów, podsuwając im pomysły na niezapomnianą podróż dla ich klientów, jak również bierze udział w tego typu wyjazdach. Dodatkową atrakcją dla fanów Tomka była możliwość wygrania książek podróżnika z jego autografem, ufundowanych przez Wydawnictwo Otwarte.
Wśród zaproszonych wystawców były firmy z Afryki Południowej (That’s Africa), Mauritiusa (Connections), Włoch (See Italia and Contact), Brazylii (Brazilian Incentive and Tourism) oraz Tajlandii (SI Tours). Dodatkową atrakcją była nagroda ufundowana przez jednego z wystawców - Royal Caribbean, czyli ekskluzywny rejs luksusowym statkiem wycieczkowym. Uczestnicy DMC prezentowali największe zalety destynacji oraz potencjał firmy i możliwości współpracy dla polskich partnerów. Równolegle z prezentacjami trwały zaplanowane wcześniej spotkania z przedstawicielami wystawców.
- Inauguracyjne spotkanie "Meet the Bidder" pokazało, że ten format imprezy ma spory potencjał. Mamy już pomysły na nowe spotkania, przedstawiające kolejnych ciekawych partnerów z całego świata, którzy mogą wzbogacić ofertę polskiej branży incentive - podsumował Piotr Cieślak.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
EXIM nagradza swoich najlepszych
UNWTO: Turystyka bliska przekroczenia poziomów sprzed
Komisja Europejska pracuje nad wzmocnieniem praw
Dział centra informacji i promocji:
Albania krajem partnerskim targów
Starsze aktualności:
Sopot podsumowuje spotkania biznesowe za
Radość i zabawa będą nadawać ton w
Początek roku nie napawa hotelarzy
Bezpieczeństwo komputerów gości też jest
FlixBus kończy 10 lat i chwali się
Zaproszenie największe targi turystyki przyjazdowej w
Ubezpieczenie na wyjazd na
Na wyspie Uznam nie chcą turystów z
Jak wypadają długie weekendy w
Nowy program marketingowy w restauracjach Sphinx
Nowy szef kuchni w andels Cracow
Firmy Travelport i SAS podpisały umowę typu full content
Bydgoskie restauracje stawiają na tradycję
ULC prowadzi kontrolę w OLT Express Poland
W Białowieży powstanie nowy hotel
Polskie uzdrowiska - prywatyzować czy nie?
Bezpośrednie połączenie Warszawy z Druskienikami
Targi Lato - będzie się działo
TravelOne.pl uruchomiło 24 nowe portale