Zobacz także
Flix Bus uruchamia Ukraine Desk
Jakie nastroje ma pomorska branża turystyczna?
W Krakowie powstaje nowy szlak turystyczny
Raportowanie ESG - start w 2024
Coraz więcej rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem OTA
Sąd może z urzędu poinformować podróżnego o prawie do bezkosztowego rozwiązania umowy
Weco Travel przedłuża umowę z Amadeusem
Amadeus IT Group S.A., dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej, poinformował o przedłużeniu umowy z Weco Travel, jednym z liderów obsługi podróży służbowych w Polsce i na świecie.
Amadeus udostępnia firmie Weco Travel globalny system rezerwacyjny i dystrybucyjny, umożliwiający rezerwację i sprzedaż usług dostawców rynku turystycznego. Umowa o zasięgu regionalnym została podpisana na okres 5 lat.
Weco Travel istnieje w Polsce od 1992 roku, oferując swoim klientom obsługę podróży służbowych. Oprócz sieci biur na terenie Polski firma posiada również swoje oddziały poza granicami kraju: na Węgrzech, w Rumunii oraz w Czechach. Współpraca z firmą Amadeus obejmuje rynek polski, czeski i słowacki, rumuński oraz węgierski. Amadeus zobowiązał się również, że wspólnie z Weco Travel będzie pracował nad projektami mającymi na celu wprowadzenie nowych rozwiązań technologicznych w firmie.
- Firmę Weco Travel wspieramy technologicznie od początku jej istnienia. Cieszymy się, że po raz kolejny jej zarząd zaufał naszemu doświadczeniu, oferowanemu systemowi GDS oraz innowacyjnym rozwiązaniom optymalizującym zarządzanie podróżami służbowymi dostępnym w naszym portfolio produktów - komentuje Iwona Białobrzycka, zastępca dyrektora generalnego Amadeus Polska. - Porozumienie ma dla nas duże znaczenie strategiczne, ponieważ pozwala wzmocnić naszą pozycję zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym, a także rozszerzyć zakres działania o nowe, ważne rynki - dodaje.
- Podpisana umowa jest naturalną kontynuacją naszej dotychczasowej, owocnej współpracy. Jesteśmy przekonani, że wiedza i doświadczenie firmy Amadeus pozwolą nam jeszcze bardziej podnieść jakość oferowanych usług oraz przyczynią się do dalszego rozwoju naszej firmy - przyznaje J.J. Singh, CEO, Weco Travel.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Polacy dalej zainteresowani
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
W Egipcie taniej niż w Zakopanem
Sztuka i prowokacja: hotel z pokojami w kształcie rur ściekowych
Wieliczka inwestuje. Turyści reagują tłumnie
Wezyr Holidays - taniej dla dzieci
Atrakcja turystyczna zamknięta
Wizz Air oferuje tańsze wakacyjne loty rodzinne
Hotele, w których nocował James Bond
Nowe nawierzchnie lotniskowe w Katowice Airport
Kolejne cztery gwiazdki dla Hoteli Diament
Legendarny piłkarz ambasadorem SUBWAY
Wypożyczalnia rowerów w Villi Banita w Ustce.