Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
- pilot Rumunia oraz Włochy-Francja-Monako
- Specjalista ds. Turystyki Itaka Galeria Łódzka
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- Pilot wycieczek
- Koordynator rejsów czarterowych
Rebranding sieci kawiarni
CHI Polska rozpoczęła proces rebrandingu, w wyniku którego marka Costa Coffee, zastąpi polskie marki coffeeheaven i Costa by coffeeheaven.
Aktualnie do sieci należy prawie 2800 kawiarni w 29 państwach na całym świecie. Historia Costa Coffee sięga 1971 roku, gdy pochodzący z Włoch bracia Bruno i Sergio Costa stworzyli własną, mieszankę kawy Mocha Italia i tym samy rozpoczęli w Wielkiej Brytanii działalność pod nazwą Costa.
"W 2010 roku CHI Polska S.A. połączyła się z konsorcjum Costa Ltd, częścią grupy hotelarsko-gastronomicznej Whitbread PLC, jedną z najszybciej rozwijających się firm z grupy FTSE 100. W wyniku aliansu przeprowadzono szereg zmian prowadzących do pełnego procesu rebrandingu. Najważniejsze było precyzyjne zrozumienie potrzeb naszych Klientów, aby móc właściwie przygotować propozycje, które, mamy nadzieję, spotkają się z ich uznaniem. W bardzo krótkim czasie zrealizowaliśmy działania z bardzo wielu obszarów, co pozwoliło nam na wcześniejsze rozpoczęcie procesu rebrandingu. Działamy szybko i energicznie, czego efektem są pierwsze, otwierane właśnie kawiarnie Costa Coffee" - mówi Andrzej Jackiewicz, Dyrektor Zarządzający w CHI Polska.
Pierwsza faza rebrandingu potrwa do czerwca 2014 roku. 21 warszawskich kawiarni, w tym wszystkie Costa by coffeeheaven i wybrane kawiarnie coffeeheaven przechodzą zmiany. W pierwszym tygodniu marca działanie rozpoczęły Costa Coffee w Galerii Mokotów na poziomie 0 i +1, a także kawiarnia w budynku Nordea House. Dwa tygodnie później pierwsi goście przekroczą próg lokalu w Sadyba Best Mall.
Druga faza rebrandingu obejmie wszystkie pozostałe kawiarnie w całej Polsce. W trzeciej fazie - CHI Polska będzie zarządzała tylko marką Costa Coffee.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Dział dla turystów:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Pałacyk Ewy Braun magnesem na turystów?
Letnia rewolucja w PKP Intercity
Podwyżki dla pracowników PKP Intercity
Academie Accor otwiera oddział w Warszawie
Nowa koncepcja biur w Rainbow Tours
Pieskie wakacje za jedyne 74 tys. dolarów?
Infomaty w kujawsko - pomorskim
Konferencja dla branży eventowej
Zawód recepcjonisty przejdzie do lamusa?
LOT: Promolot zostanie zastąpiony First Minute