Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
Zawód recepcjonisty przejdzie do lamusa?
Wyobraźmy sobie, że meldujemy się w hotelu, a tu ku naszemu zdziwieniu zamiast recepcjonisty wita nas ekran komputera zwany PURO Concierge. Za pomocą tzw. panelu rezerwacyjnego samodzielnie wyszukujemy numer swojej rezerwacji, dokonujemy opłaty, a następnie z bagażem udajemy się do pokoju. To zaleta nowej sieci PURO Hotels, działającej tylko w Polsce. Jej twórcą jest norweska grupa kapitałowa Genfer.
Pomysł zrodził się może nie z potrzeby serca, ale luksusu w przystępnej cenie. "Smart & Easy", tak bowiem brzmi filozofia inwestora.
Pierwszy taki obiekt powstał we Wrocławiu. Już na wiosnę u zbiegu ulic Pawiej i Ogrodowej rusza budowa drugiego takiego hotelu w Polsce, w stolicy Małopolski, w Krakowie. Kolejne powstaną w Poznaniu, w Warszawie oraz w Gdańsku.
Obiekt nie posiada siłowni, basenu, ani spa. W miejsce typowej restauracji powstanie samoobsługowy bar ze śniadaniami, przekąskami i napojami dostępny przy użyciu specjalnej karty magnetycznej. Na gości czekają pokoje dwuosobowe, sterowane automatycznie za pomocą panelu dotykowego zamontowanego w ścianie. Co daje możliwość indywidualnego dopasowania koloru i natężenia oświetlenia led, zarządzania klimatyzacją. Prysznic, łózko, ściany - sterowane automatycznie. Wszystko naszpikowane elektroniką, która ma zastąpić ludzi. Komunikację ma ułatwić bezpłatny dostęp do szerokopasmowego internetu, darmowe rozmowy międzynarodowe, a także możliwość podłączenia własnego sprzętu elektronicznego do 40-calowego telewizora. Architektura hotelu także ma być imponująca. Przeszklone pokoje, będą wprost wychodzić na ulicę.
Do dyspozycji gości całą dobę jest consierge, który jednak nie spełniła swojej tradycyjnej roli. W inteligentnym hotelu PURO jego zadaniem jest doradzenie klientom, gdzie zjeść dobrą kolację, jak spędzić wieczór i co warto zwiedzić w mieście.
Inwestycja w Krakowie ma być gotowa pod koniec 2013 roku. Pierwszy hotel samoobsługowy w Polsce pochłonął 35 mln złotych.
Jak zdradza Michał Hincz z warszawskiego biura projektowego B`ART - To będzie obiekt samoobsługowy o standardzie trzygwiazdkowym. Goście będą tu mogli wygodnie wypoczywać i pracować.
Atutem nowej ery hoteli bez wątpienia jest redukcja kosztów zatrudnienia, co pozwala skoncentrować się na podstawowej funkcji, jaką jest nocleg w luksusowych warunkach za przystępną cenę. Polityka cenowa PURO zbliżona jest do systemu rezerwacji tanich linii lotniczych.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Inteligentny hotel
[2012-02-24 09:00 80.52.226.*]
juz mieliśmy hotele, gdzie okna sie nie otwierałay a klimatyzacja działała - klienci omijają je.
omijają takzę pokoje z wykładzinami. pokoje naszpikowane elektroniką - są b.szkodliwe dla zdrowia,
beda to 1 dniowe pobyty wycieczkowe. odpowiedz »Inteligentny hotel
[2012-02-24 09:01 80.52.226.*]
Inteligentny hotel
[2012-02-24 11:02 79.43.217.*]
Inteligentny hotel
[2012-02-24 11:14 79.43.217.*]
Inteligenty Hotel???
Super sprawa, szczegolnie w czasach gdy praca stala sie towarem deficytowym. Goscie tez beda wirtualini, bo jak wszstkie zawody przejda do lamusa, to klienci pozostana tylko wirtualni.
Brawo, iteligentne pomysly, ktorych klient z krwi i kosci, moze "malo inteligenty" powinien omijac z daleka. odpowiedz »Inteligentny hotel
[2012-02-24 14:17 62.87.137.*]
Podobno wi-fi też jest szkodliwe, komórki też. Więc czekam, aż powstaną hotele z nakręcanym budzikiem, kominkiem na drewno, pościelą lnianą niebarwioną koszenilą, lampą naftową, bez prądu, a w łóżku będzie tradycyjny siennik zamiast sztucznego materaca, wokół naturalne bielone ściany i do tego tabun życzliwych do pomocy ludzi serwujących antyrakową dietę wegańską surową, ech.. pewnie nie kosztowałby 35mln zł i byłoby taniej niż w RyanAir ;) odpowiedz »
Inteligentny hotel
[2012-02-24 14:36 178.41.162.*]
a ja kilka dni temu mieszkalem w takim hotelu w Austrii - automatyczna recepcja nie zadzialala (chwilowy brak akceptacji karty), trzeba bylo wydzwaniac po kogos, czekac az przyjedzie, potem podjac gotowke i zaplacic. Sterylny, czysciutki, ale bez zycia, tylko kamery, chipowe karty i ciagle bip, bip. Do tego architektura UFO w alpejskim pejzazu. Tylko cena byla najlepsza w promieniu kilkudziesieciu kilometrow i hotel smialo konkurowal z cennikami hosteli. odpowiedz »
Inteligentny hotel
[2012-02-24 14:54 62.87.137.*]
takie hitech CCC ;) odpowiedz »
Inteligentny hotel
[2022-03-14 10:55 94.246.156.*]
Automatyczna Recepcja SOHIS
Zautomatyzuj swoją działalność z naszym autorskim kioskiem hotelowym, który zagwarantuje pełną obsługę Twoich gości w hotelu. Kiosk obsłuży zameldowanie (wydanie karty, kodu lub kluczy do pokoju), wymeldowanie, a także wszystkie związane z tymi procesami płatności. Bez problemu obsłużymy także zagranicznych gości!
Automatyczna recepcja pozwoli odciążyć nas, a także naszych pracowników z codziennej pracy przy zameldowaniach i wymeldowaniu gości. Kiosk hotelowy może funkcjonować całodobowo i w każdej chwili obsłuży Twoich gości. Dodatkowo wybierając nasze rozwiązania sprawisz, że Twój hotel stanie się w pewnym stopniu bardziej nowoczesny i technologiczny co z pewnością przełoży się na większe zainteresowanie gości.
Posiadamy również oprogramowanie dla hoteli, gastronomii/domu weselnego. Stworzymy dla Twojej działalności stronę internetową, a także wdrożymy rezerwacje online.
Mamy synchronizacje z najpopularniejszymi markami takimi jak: Booking.com, yieldPlanet, Profitroom, LOB, BE-Tech, Tyama i inne!
Możliwości jest wiele, skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły.
Telefon: 533 357 221
https://www.kioskhotelowy.pl/
https://www.hotelbezrecepcji.pl/
https://www.sohis.pl/ odpowiedz »
Inteligentny hotel
[2012-02-24 19:08 178.182.114.*]
Jeżeli ktoś uważa, że kontakt z komputerem zamiast z drugim człowiekiem jest zaletą, to mu serdecznie współczuję.
Tadeusz Nowakowski odpowiedz »Inteligentny hotel
[2012-02-24 19:21 178.43.142.*]
Teraz pozostaje nam czekać aż gość będzie wirtualny!!!
Super same ufo ludki!!!! odpowiedz »Inteligentny hotel
[2012-08-29 20:57 87.205.2.*]
Inteligentny hotel
[2012-08-29 20:58 87.205.2.*]
wirtualnie posprzata toaletę i pościeli łóżko ;)
czy wszystkim co głupie i bez duszne musimy się zachwycać :( odpowiedz »
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział aktualności dnia:
Dział biura turystyczne:
Dział hotele, pensjonaty:
Enoturystyka rozwija się w
Taylor Swift da zarobić
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Nowe logo Polski pomoże zbudować silną markę?
Sphinx z nowymi atrakcjami dla najmłodszych
Władze Rzymu zaostrzają przepisy
Hotel Głęboczek promuje zdrowie
Academie Accor otwiera oddział w Warszawie
Nowa koncepcja biur w Rainbow Tours
Pieskie wakacje za jedyne 74 tys. dolarów?
Infomaty w kujawsko - pomorskim
Rotacyjne menu przyciągnie klientów do restauracji?
Tragiczny wypadek polskich turystów w Słowenii