Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
Nowa koncepcja biur w Rainbow Tours
20 grudnia 2011 roku Rainbow Tours uruchomił nowy firmowy salon w Warszawie na ulicy Marynarskiej 15 w parku biznesowym New City. Salon jest przykładem szerszej koncepcji powiązania sprzedaży produktów turystycznych ze wzmożonymi działaniami w zakresie działań Business to Business (B2B). To zupełnie inne podejście do tematu funkcji jakie powinno spełniać biuro sprzedaży.
- Jesteśmy pewni, że doskonała lokalizacja w parku biznesowym oraz stworzenie idealnych warunków do obsługi nie tylko klientów indywidualnych ale również korporacyjnych okaże się sukcesem - mówi Stanisław Franiak, dyrektor sprzedaży w Rainbow Tours.
Na powierzchni ponad 100 metrów kwadratowych znajduje się biuro obsługi klienta w którym przewidziano docelowe zatrudnienie dla czterech osób w tym dla kasjerów lotniczych. Oprócz tego touroperator przewidział miejsce do obsługi wszelkich form turystyki biznesowej począwszy od spotkań, konferencji czy eventów, aż po imprezy typu incentive, czyli miedzy innymi wyjazdy motywacyjne, integracyjne oraz wyjazdy grupowe dostosowane do wymagań klienta.
W biurze wygospodarowano również powierzchnię na małą salkę konferencyjną, która stwarza warunki do prowadzenia wszelkich rozmów biznesowych z potencjalnymi klientami korporacyjnymi oraz kontrahentami. Istotną nowością dopełniającą charakter miejsca jest zupełnie zmieniony w stosunku do dotychczasowych standardów wystrój biura, który idealnie wpisuje się w konwencję biznesowego charakteru oraz funkcją nowego salonu.
Następnym biurem powstającym w prestiżowej okolicy i z podobną stylistyką wnętrza jest biuro w Wilanowie. Otwarcie planowane jest na druga połowę stycznia.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nowy wystrój biura
[2012-01-05 13:05 178.73.50.*]
Na zdjęciu wygląda pięknie, zjawiskowo wręcz. Mieszkam na drugim końcu miasta, ale chętnie pojadę kupić wycieczkę w takim miejscu. Brawo dla Rainbow! odpowiedz »
Nowy wystrój biura
[2012-01-05 21:28 89.78.153.*]
No brawo jeśli zakup swoich wczasów uzależnia ktoś od wystroju biura:)
A co z wystrojem pokoju hotelowego na swoich wczasach ? odpowiedz »
Nowy wystrój biura
[2012-01-05 21:37 94.75.65.*]
Nowy wystrój biura
[2012-01-05 21:41 94.75.65.*]
moim zdaniem nic nowego. jest wiele biur zajmujących się zarowno sprzedażą oferty turystycznej własnej oraz agencyjnej, przy jednoczesnej produkcji oferty incentive i sprzedaży biletów lotniczych.
trzeba się umieć tylko chwalić. PR.
a Pani która wybiera sie kupić wycieczkę tylko ze względu na piękny wystrój biura polecam zamiast wycieczki z katalogu Rainbowa, wycieczkę po pięknych biurach podróży w Polsce, skoro się tak zachwyciła. będzie taniej a też pięknie. odpowiedz »Nowy wystrój biura
[2012-01-06 14:07 178.73.50.*]
Tylko, że tych pięknych biur sprzedaży to jak na lekarstwo w Polsce :( Odbyłam taką wycieczkę po biurach jakiś czas temu, przy okazji prezentacji dla branży, dlatego zachwyciła mnie fota biura Rainbow. Miło jest kupować w ładnych, oryginalnych i inspirujących miejscach. odpowiedz »
Nowy wystrój biura
[2012-01-07 01:41 94.75.65.*]
tylko nie wiem czy Pani zwróciła uwagę, że to biuro nie powstało gdzieś w Polsce, tylko w Warszawie, a tu to nic nadzwyczajnego.
poza tym chyba lepiej żeby personel był inspirujący i serwis biura podczas wakacji, niż samo biuro, prawda? odpowiedz »Nowy wystrój biura
[2012-01-09 10:23 89.72.137.*]
Zgadzam się z przedmówczynią jak na Warszawę to nic nadzwyczajnego. dobry PR i tyle. Oby przełożyło się to na wysoką jakość proponowanych imprez bo te połączenia antenowe na trasach to jakaś masakra. odpowiedz »
Nowy wystrój biura
[2013-01-07 14:22 84.10.172.*]
Firma się rozwija, otwiera nowe biura, a na samolot w czasie wycieczki Hiszpania-Portugalia trzeba było czekać 3 godz. w dniu wylotu i 3 godz. w dniu powrotu. Nikt z przedstawicieli biura nie pojawił się ,żeby nas o tym poinformować. Na czymś trzeba oszczędzać żeby biuro było piękne. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Dział aktualności dnia:
LOT: Promolot zostanie zastąpiony First Minute
Twórcy kontrowersyjnego logo staną przed sądem?
Muzeum Auschwitz: zasady zwiedzania zaostrzone
Polskie uzdrowisko podsumowuje sezon
Sphinx z nowymi atrakcjami dla najmłodszych
Władze Rzymu zaostrzają przepisy
Hotel Głęboczek promuje zdrowie
easyJet - partnerski program z organizacją Unicef
Czego szukają turyści? Można się zdziwić
Pieskie wakacje za jedyne 74 tys. dolarów?
Infomaty w kujawsko - pomorskim
Rotacyjne menu przyciągnie klientów do restauracji?
Tragiczny wypadek polskich turystów w Słowenii
Sto tysięcy godzin dla rozwoju kadry
Ecco Holiday regionalni konsultanci.