Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Zabrze
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
Zobacz także
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do bezpieczeństwa
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego Ryanair
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na pokład
Boeingi 737 MAX 9 uziemione w USA
TSUE:Pasażerowie mają prawo do odszkodowania, nawet jeśli nie stawili się na odprawę
Rozbili samolot. Przeprowadzali eksperyment.
Naukowcy postanowili sprawdzić, które miejsca w samolocie są najbezpieczniejsze i kto z pasażerów ma największe szanse na przeżycie katastrofy lotniczej. Dlatego w kwietniu 2012 roku na pustyni Sonora przeprowadzili niezwykły eksperyment, który polegał na rozbiciu Boeinga 727. Doświadczenie kosztowało ponad 1,5 miliona dolarów.
Okazało się, że w razie wypadku, najbezpieczniejszymi miejscami w samolocie są te znajdujące się w ogonie maszyny.
W chwilę przed rozbiciem się maszyny o ziemię, pilot wyskoczył ze spadochronem. Przez kolejnych kilka sekund samolotem sterowano zdalnie z pokładu wsparcia. Maszyna przy prędkości 225 km na godzinę swobodnie spadała. Teoretycznie żaden pasażer nie miał szans na przeżycie.
Eksperyment zostanie pokazany na antenie programu Channel 4. W filmie pojawiły się również opinie specjalistów z dziedziny lotnictwa. Okazuje się, że większość siły zderzenia maszyny z ziemią przejmuje dziób. Z tego wynika, że pasażerowie siedzący zaraz za kabiną pilotów, czyli klasy biznes mają najmniejsze szanse na przeżycie katastrofy. Klienci klasy ekonomicznej są bezpieczniejsi.
Podczas eksperymentu zbadano również jaką rolę odgrywa w trakcie ewentualnego wypadku zapięcie w fotelach i jakim obciążeniem poddawane jest ciało człowieka w chwili katastrofy. Manekiny, takie same jakich używa się w trakcie testów samochodowych, podzielono na trzy grupy. Jedna z nich była przypięta pasami do foteli i miała ułożoną głowę na grzbiecie siedzenia znajdującego się przed nim. Druga grupa była tylko zapięta pasami, zaś trzecia nie była w ogóle przypięta. Pierwsza grupa miała największe szanse na przeżycie, druga mogłaby ujść z życiem, ale z ciężką raną głowy, a trzecia z pewnością by zginęła.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział dla turystów:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Telepizza promuje sztukę filmową
Kto weźmie udział w Targach EuroGastro?
5 przykazań dla Twoich klientów
Jak bezpiecznie latać samolotem w ciąży?
W przyszłym roku bilety kolejowe będą droższe?
Lecisz z Katowic? Lepiej bądź wcześniej
Okęcie: od 26 do 28 maja będą utrudnienia
Zapadła decyzja w sprawie hotelu Cracovia
Wyłudził usługi hotelowe warte 7 tys. zł
Upadło biuro turystyczne Tramp
Poznaj różnorodność wielickiego muzeum
LOT porozumiał się z Boeingiem
Wciąż wzrasta liczba klientów w biurach podróży
Nie polecimy z Jasionki do Frankfurtu?
Eurolot rozwija siatkę połączeń
ONDRASZEK-Golden American i nie ma MOCNYCH NAJTANIEJ !!
>>>HURT PERFUM MAMY NAJLEPSZE CENY<<<