TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Airberlin: strategia rozwoju na 2011 r.

Wzmocnienie węzłów lotniczych w Berlinie i Dusseldorfie, nowe połączenia Codeshare z przyszłymi partnerami z sojuszu oneworld oraz rozszerzenie połączeń z miejscami docelowymi we Włoszech to główne priorytety na 2011 rok, jakie wyznaczyła sobie druga co do wielkości linia lotnicza Niemiec, Airberlin.


Airberlin intensywnie przygotowuje się do planowanego na przyszły rok przystąpienia do sojuszu lotniczego oneworld. W tej sprawie nawiązuje dwustronne umowy o współpracy, umożliwiające zbieranie i wykorzystywanie mil w programie topbonusowym na wszystkich kwalifikowanych lotach w sieci sojuszu oneworld oraz rozszerzony dostęp do salonów lotniskowych partnera oneworld, a także umowy dwustronne z partnerskimi liniami lotniczymi o realizacji lotów o numerach wspólnych. Współpracę nawiązano już z American Airlines, Finnair i S7. Airberlin prowadzi obecnie zaawansowane negocjacje z liniami British Airways i Iberia.

Airberlin jest obecnie jedyną linią lotniczą, która posiada w swej flocie Boeinga B737-700 z nowym wnętrzem Sky. Wszystkie kolejne samoloty Boeing Next Generation w liniach Airberlin będą już dysponować tym zoptymalizowanym wnętrzem. Jak powiedział Joachim Hunold, CEO spółki - Nowe wyposażenie wnętrza typu Sky stanowi element ofensywy komfortu w całej flocie Airberlin. W ten sposób dostosowujemy nasz produkt w jeszcze większym stopniu do potrzeb pasażerów biznesowych i sprawiamy, że latanie liniami Airberlin jest jeszcze bardziej atrakcyjne. Wnętrze Boeing Sky to równocześnie spojrzenie linii Airberlin w przyszłość, ponieważ jest to design idący w kierunku wyposażenia maszyny Boeing Dreamliner.

Airberlin planuje w 2011 r. poprawienie efektywności w kwestii ochrony środowiska. Oznacza to zmniejszenie obciążenia środowiska o 70 000 ton dwutlenku węgla, co można porównać do około 500 przelotów maszyny Airbus A330-200 z Dusseldorfu do Nowego Jorku. Linie airberlin zamierzają zmniejszyć przeciętne specyficzne zużycie paliwa do poziomu 3,5 litra / 100 pasażerokilometrów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
Airberlin Berlin Dusseldorf Codeshare oneworld Niemcy American Airlines Finnair S7 British Airways Iberia Boeing B737-700 Sky Boeing Next Generation Joachim Hunold CEO Boeing Drreamliner Airbus A330-200 z Dusseldorfu do Nowego Jorku ochrona środowiska




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję