TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Jak zaspokoić oczekiwania klientów spa?

W październiku i listopadzie odbędą się ostatnie cztery szkolenia marketingowo-serwisowe dla hoteli oraz obiektów wellness & spa. Są one skierowane do menedżerów i pracowników działu marketingu, a także pracowników serwisowych z działów recepcji oraz wellness & spa.


Głównym celem warsztatów jest pokazanie praktycznych przykładów i inspiracji w zakresie zarządzania pobytem gościa w obiektach o profilu wellness & spa pozwalających m.in. na podwyższenie przychodów generowanych ze sprzedaży usług dodatkowych w obiekcie. Konsekwentnie stosowane, zarządzanie pobytem gościa ułatwia bowiem zaspokojenie wszystkich oczekiwań gości i staje się kluczem do:


  • kreowania stałego gościa,
  • wprowadzenia prawidłowej atmosfery według czterech filarów wellness,
  • zindywidualizowania oferty i lepszego dopasowania aktywności do potrzeb poszczególnych odbiorców,
  • zwiększenia efektywności usługi i satysfakcji gościa,
  • rozszerzania zakresu sprzedaży oferowanych usług nie tylko w trakcie pobytu gościa, ale także już przed jego przyjazdem.


Organizatorzy szkoleń informują, iż wykładowcy na przykładach wziętych z zagranicznych resortów oraz obiektów wellness & spa pokażą, że zarządzanie pobytem gościa rozpoczyna się już na etapie przyjęcia rezerwacji. Kluczem do jego prawidłowego zastosowania jest stworzenie klientom możliwości spędzenia czasu w sposób zaprogramowany, uwzględniający korzystanie z tych usług, które wchodzą w skład zakupionego pakietu pobytowego, ale także z usług dodatkowych, opcjonalnych, w postaci bezpłatnej, jak również dodatkowo płatnych aktywności w obiekcie i poza nim.

Projekt organizowany jest przez Branżową Fundację Proedukacyjną Polska Akademia Gościnności.Jest dofinansowany ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki na realizację zadań z zakresu turystyki na rok 2013. Cena uczestnictwa wynosi 430 zł. i obejmuje 2 dni szkolenia (20 godzin warsztatów), nocleg z wyżywieniem, zestaw materiałów seminaryjno-warsztatowych oraz międzynarodowy certyfikat kompetencyjny.

Najbliższe szkolenie odbędzie się w dniach. 14-15.10.2013 r. w Nałęczowie w Termach Pałacowych Nałęczowianka, a kolejne w następujących regionach i terminach:

  • 21-22.10.2013 - Długopole-Zdrój / Hotel Medical Spa Dwór Elizy,
  • 04-05.11.2013 - Gdańsk / Hotel Gdańsk,
  • 18-19.11.2013 - Białka Tatrzańska / Hotel Bania Thermal & Ski.


Szczegółowy program warsztatów oraz formularz zgłoszenia można znaleźć na stronie Polskiej Akademii Gościnności, w zakładce Proedukacja - Seminaria.

Kontakt z organizatorem szkoleń jest możliwy pod numerami telefonów: (12) 633 62 20, 533 405 450 lub adresem e-mail: info@hospitalityroyal.com




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
szkolenie hotel wellness&spa Polska Akademia Gościnności ministerstwo sportu i turystyki dofinansowanie




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję