Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pracownik biura podróży
- Nowy salon Wakacje.pl zatrudni specjalistę ds....
- Pomoc Księgowa w biurze podróży
- SPECJALISTA DS TURYSTYKI Z J. JAPOŃSKIM
- Bydgoszcz - Kierownik Biura
- Specjalista ds. Turystyki - Poznań
- BIURO PODRÓŻY W PRUSZKOWIE
- Dochodowy pensjonat w Ciechocinku
- Specjalista Ds. Turystyki / Gdańsk
- PILNIE Szukamy pilota 07.12.2023 z Gniezna do...


Nowe możliwości rezerwacji
Jak wynika z badań rynkowych portalu rezerwacji hotelowych HRS w Europie prawie 20% z nas korzysta z nowoczesnych urządzeń mobilnych w celu zarezerwowania pobytu w hotelu. Badania w Niemczech pokazują, że coraz popularniejsze staje się używanie telefonów komórkowych, smartfonów i komputerów typu tablet do tego celu. 19, 6% ankietowanych przyznało, że dokonało przynajmniej jednej rezerwacji za pomocą urządzenia mobilnego. Około 13% robi to regularnie. Największym zainteresowaniem tego typu usługi cieszą się wśród respondentów w wieku 30-49 lat.
"Również w Polsce rynek usług mobilnych rozwija się w błyskawicznym tempie. Nasi zachodni sąsiedzi wytyczają trendy, za którymi z niewielkim opóźnieniem, podążamy. Kilka lat temu rezerwacje hoteli przez aplikacje mobilne były rzadkością, teraz wchodzą do coraz powszechniejszego użycia" - komentuje Artur Lisowski, Dyrektor Marketingu HRS Polska.
Badanie rynku przeprowadzone przez eResult wykazało, iż wśród klientów dokonujących rezerwacji za pośrednictwem urządzeń mobilnych są głównie osoby podróżujące służbowo - ponad 21%. Indywidualni turyści rzadziej korzystają z tego typu rozwiązań - ponad 18%.
Ponad jedna dziesiąta z nas deklaruje, iż w przyszłości będzie wypróbowywać nowe możliwości rezerwacji za pomocą nowoczesnych urządzeń mobilnych.
"W HRS aplikacje mobilne w bardzo krótkim czasie stały się istotnym kanałem sprzedaży. Dwucyfrowe miesięczne stopy wzrostu sprzedaży za pośrednictwem tego kanału potwierdzają rosnące znaczenie mobilnych rozwiązań. W okresie najbliższych trzech lat spodziewamy się, że 20% rezerwacji służbowych będzie dokonywanych za pośrednictwem telefonu komórkowego" - twierdzi Tobias Ragge, dyrektor generalny HRS.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Niskie zadowolenie klientów w
EXIM nagradza swoich najlepszych
UNWTO: Turystyka bliska przekroczenia poziomów sprzed
Dział hotele, pensjonaty:
Niskie zadowolenie klientów w
Hotelarze obawiają się kosztów i niskiego
UNWTO: Turystyka bliska przekroczenia poziomów sprzed
Starsze aktualności:
Dobre wyniki Grupy Accor za 2022
Rainbow zaprasza na Filipiny, do Wenezueli oraz na karaibską
Gmina Mielno zbadała
Hotelowe lobby wizytówką
Lotnisko Poznań Ławica płaci mieszkańcom
Sopot podsumowuje spotkania biznesowe za
Radość i zabawa będą nadawać ton w
Początek roku nie napawa hotelarzy
Kto zarobi najwięcej organizując sylwestra?
Oceany zaleją kurorty turystyczne?
Wyzwania współczesnej polityki turystycznej
Turyści uwięzieni w kolejce nad Tamizą
Powstaje lotnisko w Gdyni, a co z Open`erem?
Hotel Locomotiva w Lublinie świętuje sukcesy
Zakopane: zawalił się strop w barze FIS
Z mniejszym bagażem do samolotu
Przewoźnicy chcą nowych technologii
Które hotele obniżyły ceny na długi weekend?
Wakacje na kredyt? Yes, of course