Travelport: nowy system rezerwacji
Spółka Travelport opracowała nowy system rezerwacji miejsc hotelowych. Ma to ułatwić biurom podróży skorzystanie z usług rozwijającej się sieci usług hotelarskich.
Nowy program nosi nazwę Travelport Rooms and More™. Zostanie on udostępniony biurom podróży na całym świecie, również tym, które obecnie jeszcze nie używają platformy Travelport GDS.
Opracowanie Travelport Rooms and More to sposób na poszerzenie oferty na rynku branży hotelarskiej. Zgodnie z prognozami zapowiedzianymi przez Euromonitor wartość rezerwacji w 2015 roku osiągnie 545 mld dolarów amerykańskich, oznacza to łączny wzrost na poziomie 5,9 proc. ( w latach 2010-2015).
Już od początku lipca system Travelport Rooms and More jest gotowy do wdrożenia, na całym świecie. Łączy on pomoc w wyszukiwaniu ofert z różnych źródeł oraz layout użytkownika stworzony przez firmę Sprice.com (przejętą przez Travelport w 2010 roku).
Nowe rozwiązanie umożliwia korzystanie z bazy informacji na temat hoteli, dostępnej w globalnym systemie dystrybucji (GDS) firmy Travelport, które dostępne są dla klientów platformy Travelport GDS. Ponadto podpisano umowy z ok. 20 dostawcami informacji na temat hoteli, a także z internetowymi biurami podróży, m.in. z Transhotel, bedsonline, LateRooms.com oraz lowcostbeds.
Rezerwacje będą dostępne dla ponad dwustu hoteli (dla jednego obiektu będzie dostępnych kilka opcji). Nowy system będzie udostępniał także recenzje i zdjęcia hoteli, a także zawierał informacje o wypożyczalniach samochodów TUI Cars.
Niklas Andreen, wiceprezes grupy Travelport ds. globalnego sektora usług hotelarskich, wyjaśnia:
- Obsługiwane przez nas biura podróży skupiające się na obsłudze ruchu turystycznego skarżyły się, że tracą zbyt dużo czasu na wyszukiwanie informacji przy użyciu różnych rozwiązań i serwisów internetowych służących do rezerwacji pokoi hotelowych, a także muszą korzystać z nieefektywnych procesów obsługi rezerwacji. Jesteśmy przekonani, że Travelport Rooms and More to właściwa odpowiedź na ich potrzeby, łącząca najnowocześniejsze rozwiązania techniczne uzyskane w wyniku przejęcia firmy Sprice z obszernymi i zróżnicowanymi bazami hotelowymi oraz nowym, efektywnym mechanizmem obsługi rezerwacji.
Nowe rozwiązanie ma zostać wdrożone na całym świecie, do końca 2011 roku.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział hotele, pensjonaty:
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Polska na Targach ITB w Berlinie - sukces to za dużo powiedziane?
Niecodzienne zdarzenie na lotnisku
Polacy odkrywają nowe lądy w turystyce
Polak wiceprzewodniczącym zarządu EASA
Hotele Orbis i Accor bardziej ekologiczne
Linie lotnicze, którymi podróżują Polacy
Nordic Walking na Mazurach, Zawody Miłomłyn Cup 2012
UE: Prawa pasażerów pełne luk?
Zagrożenie dla ruchu lotniczego
Browar świętuje narodziny królewskiego potomka
Amadeus podpisuje umowę z Orbitz Worldwide
Thomas Cook - problemy nad Sekwaną
Orbis sprzedał Cracovię i Neptuna