Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specialista ds. sprzedaży
- Rezydent biura podróży 2024 (Chalkidiki)
- Pilotaż 27-30.05.2024 do Warszawy
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
Kolejna odsłona akcji "Toruń za pół ceny"
Toruń przygotowuje się do kolejnej odsłony akcji "Toruń za pół ceny", która ma przyciągnąć turystów. W dniach 23-25 września w Toruniu napijemy się, zjemy, przenocujemy o połowę taniej.
Do drugiej edycji projektu włączyło się ponad 60 hotelarzy, restauratorów i przedsiębiorców z całego miasta. Warunek był jeden - obniżenie cen, niektórych produktów i usług o połowę. Można było również stworzyć specjalne menu lub ofertę obowiązującą tylko w promocyjny weekend.
Przykładowo hotel Bulwar położony w otoczeniu nadwiślańskiej starówki oferuje swoim klientom pokój dwuosobowy wraz z parkingiem w cenie 230 zł, zamiast 465 złotych. W cenę wliczono m.in. śniadanie i jedną godzinę pobytu w kompleksie saun i jacuzzi.
Z kolei restauracja Oberża zaprasza na tańsze spaghetti bolognese i penne z kurczakiem i brokułami. O połowę obniży ceny pizzeria Przystanek Pizza TPArt. Na zniżkę mogą też liczyć klienci Cafe Lenkiewicz.
W niedzielne południe za 7 zł będzie można obejrzeć przedstawienie "Słowik" w Baju Pomorskim. Specjalną ofertę cenową przygotowało też Muzeum Etnograficzne. Za wstęp do parku zapłacimy 5 zł, a na wystawę "Tajemnice codzienności" i pozostałe ekspozycje czasowe po 2 zł. Zwiedzanie całego obiektu będzie kosztowało 9 zł.
Dla pierwszych 20 osób tańsze będą bilety na pokazy w Planetarium. Zwiedzanie Torunia z przewodnikiem w piątek w godzinach 16-18, a w sobotę i niedzielę w godz. 12-14. za symboliczne 2 złote. Taniej również rejsy statkiem wycieczkowym "Wanda" po Wiśle.
Lokale oferujące bonifikaty będą dodatkowo oklejone okolicznościowymi plakatami.
Organizatorami weekendowej imprezy pod patronatem medialnym toruńskiej "Gazety", są wspólnie BTCM i radio Plus.
Ciekawą kampanię informacyjną przygotowało Trójmiasto oraz Olsztyn. "W niedzielę 18 września na Skwerze Kościuszki w Gdyni, molo w Sopocie, Długim Targu w Gdańsku oraz pod zamkiem w Olsztynie pojawi się oddział toruńskich halabardników. W ich role wcielą się aktorzy Baja Pomorskiego, którzy w zabawnych scenkach zachęcać będą do odwiedzenia grodu Kopernika i skorzystania z jego atrakcji" - zdradza Andrzej Szmak, dyrektor Biura Toruńskiego Centrum Miasta.
W tym roku sama promocja imprezy pochłonie 20 tysięcy złotych. Trudno powiedzieć jakie korzyści dla turystyki przyniosła pierwsza edycja akcji. Szef BTCM zapewnia,- Chcemy zobaczyć, czy akcja w znaczący sposób wpływa na przyjazd turystów, czy warto w ten sposób inwestować pieniądze.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Dział hotele, pensjonaty:
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
Hotele Orbis i Accor bardziej ekologiczne
Linie lotnicze, którymi podróżują Polacy
Turyści wolą Sądecczyznę od Sopotu
Okolice Watykanu niczym jeden wielki targ
Turyści szturmują kraje śródziemnomorskie
Gdynia zaczyna sezon wycieczkowców
Nordic Walking na Mazurach, Zawody Miłomłyn Cup 2012
Orbis sprzedał Cracovię i Neptuna
Kontrole autokarów turystycznych. Jest lepiej
Przewoźnik liczy na uniknięcie strajku