Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Hotelarze walczą z plagą kradzieży
Kradzieże, jakie mają miejsce w hotelach, to codzienność. Goście zabierają ze sobą wieszaki, rzeźby, rośliny doniczkowe. Zdarzało się nawet, iż z pokoju zginęła sofa - wynika z badań przeprowadzonych w 500 obiektach hotelowych na całym świecie przez portal lastminute.de.
Aż 95 procent placówek biorących udział w ankiecie przyznało, że klienci lubią zabrać sobie coś na pamiątkę. Zazwyczaj są to szampony i mydła. Ręczniki też dość często podobają się podróżnym. Dużą popularnością cieszy się papier toaletowy i telewizory - goście z co szóstego hotelu na świecie przynajmniej raz zabrali ze sobą odbiornik. Jak podał portal lastminute.de, w Berlinie komuś przydała się nawet deska klozetowa.
Według szacunków hotelarzy, rocznie z obiektów noclegowych znikają przedmioty o łącznej wartości 5,5 tys. euro. W hotelach pięciogwiazdkowych z luksusowym wyposażeniem suma ta wynosi nawet 20 tys. euro rocznie, dlatego właściciele obiektów mają już dość tego procederu. Niektórzy zaczęli walkę z plagą kradzieży. Instalują specjalne czujniki alarmowe w ręcznikach i szlafrokach hotelowych.
Jak przyznaje jeden z hoteli na Hawajach, po wprowadzeniu dodatkowego zabezpieczenia w postaci mikroczujników, liczba kradzieży spadła z 4 tys. miesięcznie do zaledwie 570, a hotel zaoszczędził prawie 50 tys. dolarów.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Enoturystyka rozwija się w
Taylor Swift da zarobić
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Pasażer wysiadł z samolotu w trakcie kołowania
LOT: im więcej pasażerów tym większa zniżka
Nowe katalogi Ecco Travel u agentów
Rainbow uratuje klientów Ecco?
Strajk kontrolerów ruchu lotniczego w Francji
Turyści częściej korzystają z biur?
Turystyka filmowa dochodowym pomysłem?
LOT daje 50% zniżki uczestnikom targów turystycznych
Dlaczego Polacy piją coraz mniej?
Sezon zimowy 2011/2012 - nowa siatka lotów z Polski
Były prezes PKP wraca do pracy. Zasiądzie w zarządzie spółki PKP Energetyka
Magda Gessler po raz trzeci w Lublinie
LOT modyfikuje siatkę połączeń krajowych