Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
- Pilot - Wiedeń 03-05.2024r.
- pilotaż Wiedeń - Kras Morawski
Nowe propozycje orzeźwiających napojów na lato w kawiarniach Starbucks
W lipcu i sierpniu, Starbucks oferuje klientom więcej możliwości orzeźwienia, wprowadzając nowe napoje miksowane z lodem, Frappuccino® oraz zimne napoje na bazie herbaty z serii Lemon Blended Juice Drinks. Kawą ziarnistą, która będzie dostępna tylko w okresie wakacyjnym, jest znana już Polakom Tanzania, wyśmienita zarówno w wersji na ciepło, jak i na zimno.
Starbucks wprowadził w swoich kawiarniach nową ofertę napojów Frappuccino® przygotowywanych według życzenia klienta na początku maja 2011 roku. Można tworzyć własne kombinacje składników stosownie do swoich gustów, wybierając rodzaj mleka, intensywność kawy, bazę napoju oraz dodatki takie jak syrop smakowy, bitą śmietanę czy polewę. Od 5 lipca 2011 roku można spróbować dwóch nowych kompozycji stworzonych przez Starbucks. Są to Extra Coffee Java Chip Frappuccino® z kawałkami czekolady oraz Hazelnut Mocha Frappuccino® z syropem o smaku orzechów laskowych. Extra Coffee Java Chip Frappuccino® to propozycja dla miłośników bardziej intensywnych napojów kawowych, ponieważ zawiera dodatkową porcję kawy. Jest to jeden z ulubionych napojów Frappuccino® klientów Starbucks na całym świecie. Hazelnut Mocha Frappuccino® stanowi przykład tradycyjnego napoju Mocha Frappuccino® wzbogaconego o syrop orzechowy. Dzięki możliwości tworzenia własnych kompozycji składników, klienci mogą urozmaicić i zmodyfikować smak swojego ulubionego napoju, dodając do niego wybrany syrop.
Starbucks nie zapomniał również o osobach, które szukają ochłody w napojach niezawierających kawy. W lipcu i sierpniu firma proponuje dwa orzeźwiające napoje z serii Lemon Blended Juice Drinks - Lemon Green Tea Blended Juice Drink na bazie zielonej herbaty z dodatkiem cytryny oraz Strawberry Lemon Blended Juice Drink, będący kompozycją herbaty cytrynowej z sosem truskawkowym. Goście mogą także wybrać z oferty lub skomponować swoje własne Frappuccino® bez dodatku kawy.
Przez najbliższe dwa miesiące klienci Starbucks będą mogli cieszyć się również smakiem kawy ziarnistej Tanzania, która do Polski zawitała już po raz drugi. Kawa ta uprawiana jest na żyznych glebach w dolinie Rift Valley i poddawana jest obróbce metodą mokrą. Jej rześka kwasowość podkreśla aromat czarnych porzeczek oraz owoców cytrusowych. Świetnie komponuje się z jagodami, porzeczkami oraz grejpfrutami, które dodatkowo uwydatniają jej orzeźwiające nuty smakowe.
Kawa Tanzania smakuje również wyśmienicie w wersji na zimno. Starbucks proponuje zaparzenie podwójnie mocnej kawy w proporcji 70 g zmielonej kawy na trzy filiżanki wody. Następnie kawę należy przelać do karafki lub innego naczynia i dodać trzy filiżanki kostek lodu. Napój najlepiej podawać w wysokiej szklance z lodem. Można go także posłodzić do smaku.
W 2010 roku firma stworzyła program Starbucks Origin Experience, w ramach którego grupy partnerów z różnych regionów świata mogły odwiedzić wybrane kraje, gdzie pozyskiwana jest kawa dla Starbucks. Jeden z partnerów pracujących w Polsce uczestniczył w wyprawie do Tanzanii, która odbyła się w dniach 18-22 października 2010 roku. Osoby biorące udział w tym projekcie miały okazję przekonać się, jak wygląda współpraca Starbucks z lokalnymi dostawcami ziaren wykorzystywanych m.in. przy tworzeniu kawy Tanzania. Podczas pobytu w Tanzanii partnerzy odwiedzili kilka wybranych plantacji, gdzie mogli zapoznać się i osobiście uczestniczyć w całym procesie pozyskiwania kawy począwszy od sadzenia i podlewania drzewek kawowca, poprzez zbieranie i czyszczenie ziaren, aż po ich sortowanie w młynie. Mieli oni także możliwość spotkania się z przedstawicielami wybranych organizacji pozarządowych, z którymi współpracuje Starbucks w celu wspierania lokalnych społeczności
w Tanzanii. Firma współpracuje z farmerami na bazie długoterminowych kontraktów, dzięki czemu zapewnia im stały dochód i umożliwia dalszy rozwój. Starbucks edukuje również plantatorów w zakresie zarządzania uprawami oraz pozyskiwania dostępu do wody i uzdatniania jej do mycia ziaren kawy. Zapewnia także dostęp do podstawowych narzędzi pracy oraz inwestuje w rozwój nowych technologii wykorzystywanych m.in. do pozyskiwania energii słonecznej. Coraz więcej plantatorów w Tanzanii korzysta z opracowanych przez Starbucks, wspólnie
z Conservation International, praktyk C.A.F.E. (Coffee and Farmer Equity Practices), które stanowią wskazówki dla etycznego pozyskiwania i zakupu kawy. Praktyki C.A.F.E. pomagają zapewnić długoterminową podaż wysokiej jakości kawy, promować oparte na sprawiedliwości relacje
z farmerami, pracownikami i lokalnymi społecznościami, a także chronić środowisko. Ponadto, przyczyniają się one do trwałej poprawy warunków pracy farmerów, które są regularnie sprawdzane przez Starbucks.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Zaginione laboratorium Hitlera w Kamiennej Górze
Amadeus - raport osiągnięć firmy
PKP SA sprzedała dwie unikatowe działki
Zakupy grupowe. Wakacje za pół ceny
Turcja organizuje Konwencję Turystyczną ABTA 2012
Egipt: Turyści chcą pozwać MSZ
Zniżka dla wystawców na targach EuroGastro 2014
easyJet uznany za najlepszą niskokosztową linią lotniczą w Europie
Zagraniczne hotele - poznajmy swoje prawa
Opłata manipulacyjna: Ryanair wygrał w sądzie
Nowy program lojalnościowy Amadeusa
Raport POT o przemyśle spotkań
SPRZEDAM PRACĘ LICENCJACKĄ Z HOTELARSTWA.