Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Nowy dyrektor sprzedaży w Sound Garden Hotel
Miłosz Stanisławski objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu nowo powstającego w Warszawie, muzycznego, samoobsługowego Sound Garden Hotel. Będzie odpowiadał także za uzupełniające ofertę hotelu Sound Garden Conference Center.
Obecnie Stanisławski koordynuje wszystkie działania z obszaru sprzedaży i marketingu związane z otwarciem obiektu, które planowane jest na kwiecień 2013 r. Odpowiada za przygotowanie koncepcji marki Sound Garden Hotel, jego wizerunek oraz działania promocyjne i reklamowe. Przygotowuje i wdraża strategię sprzedaży, odpowiada za realizację sprzedaży we wszystkich segmentach.
Buduje zespół, do którego zadań należeć będzie m.in. obsługa klientów sektora MICE, organizujących w centrum konferencyjnym eventy, konferencje czy szkolenia. Jak podkreśla, chciałby, żeby zarówno obiekt, jak i członkowie jego teamu, byli doskonale rozpoznawalni w branży . - Powstający hotel i centrum konferencyjne to niestandardowe i wyjątkowe miejsce. Będę dążył do tego, żeby miało także szczególną pozycję - podkreśla.
Kariera zawodowa Miłosza Stanisławskiego związana jest z hotelarstwem, sprzedażą, marketingiem i branżą eventową. Absolwent Zarządzania w hotelarstwie w Wyższej Szkole Ekonomicznej w Warszawie związany był z warszawskimi hotelami Jan III Sobieski (należącego do Vienna International Hotelmanagement AG a później sieci Radisson), Rialto. Ostatnio w Platinum Residence pełnił funkcję dyrektora sprzedaży. Jak żartuje, jego zawodowe ambicje, to zostać szefem wszystkich szefów.
Prywatnie Miłosz Stanisławski to szczęśliwy mąż. Wolne chwile spędza na rolkach lub w basenie. Chętnie chodzi do teatru, szczególnie na spektakle muzyczne. Jest fanem filmów z Alem Pacino. Lubi podróżować, ale na realizację zaplanowanych wypraw ciągle brakuje mu czasu.
Sound Garden Hotel to pierwszy w Warszawie samoobsługowy muzyczny hotel. Posiada 206 pokojów. Sound Garden Conference Center tworzy dziewięć sal, które można dowolnie łączyć. W największej z nich w spotkaniu przy teatralnym ustawieniu krzeseł może wziąć udział ponad 300 osób. Samoobsługa oraz kompaktowość zastosowanych w hotelu rozwiązań ma służyć optymalizacji kosztów i oferty. Koncept miejsca nawiązuje tematycznie do muzyki.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Europejski kraj zmieni swoją nazwę
LOT szuka oszczędności. Obetnie pensje pracownikom?
Ryanair wprowadza numerowane miejsca w samolotach
Najlepszy majowy wynik w historii Okęcia
POT promuje festiwale kulinarne
Światowa marka hoteli inwestuje w Rosji
Spotkać króla i cesarza? To w Poznaniu się przydarza!
Jaki opis naszego obiektu w sieci
Finnair: oszczędności ciąg dalszy
We wrześniu Odrą popłyną smoki
Oferta lotniska najlepsza w historii?
Novasol przejmuje dwie firmy z branży
To podkreśla biznesowy charakter lotniska
Wystartowały targi HORECA, GASTROFOOD, ENOEXPO
Nowa marka debiutuje na polskim rynku hoteli
wybieram się z TUI na Maderę, macie jakieś doświadczenia z nimi?