TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Nowy dyrektor sprzedaży w Sound Garden Hotel

Miłosz Stanisławski objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu nowo powstającego w Warszawie, muzycznego, samoobsługowego Sound Garden Hotel. Będzie odpowiadał także za uzupełniające ofertę hotelu Sound Garden Conference Center.


Obecnie Stanisławski koordynuje wszystkie działania z obszaru sprzedaży i marketingu związane z otwarciem obiektu, które planowane jest na kwiecień 2013 r. Odpowiada za przygotowanie koncepcji marki Sound Garden Hotel, jego wizerunek oraz działania promocyjne i reklamowe. Przygotowuje i wdraża strategię sprzedaży, odpowiada za realizację sprzedaży we wszystkich segmentach.

Buduje zespół, do którego zadań należeć będzie m.in. obsługa klientów sektora MICE, organizujących w centrum konferencyjnym eventy, konferencje czy szkolenia. Jak podkreśla, chciałby, żeby zarówno obiekt, jak i członkowie jego teamu, byli doskonale rozpoznawalni w branży . - Powstający hotel i centrum konferencyjne to niestandardowe i wyjątkowe miejsce. Będę dążył do tego, żeby miało także szczególną pozycję - podkreśla.

Kariera zawodowa Miłosza Stanisławskiego związana jest z hotelarstwem, sprzedażą, marketingiem i branżą eventową. Absolwent Zarządzania w hotelarstwie w Wyższej Szkole Ekonomicznej w Warszawie związany był z warszawskimi hotelami Jan III Sobieski (należącego do Vienna International Hotelmanagement AG a później sieci Radisson), Rialto. Ostatnio w Platinum Residence pełnił funkcję dyrektora sprzedaży. Jak żartuje, jego zawodowe ambicje, to zostać szefem wszystkich szefów.

Prywatnie Miłosz Stanisławski to szczęśliwy mąż. Wolne chwile spędza na rolkach lub w basenie. Chętnie chodzi do teatru, szczególnie na spektakle muzyczne. Jest fanem filmów z Alem Pacino. Lubi podróżować, ale na realizację zaplanowanych wypraw ciągle brakuje mu czasu.

Sound Garden Hotel to pierwszy w Warszawie samoobsługowy muzyczny hotel. Posiada 206 pokojów. Sound Garden Conference Center tworzy dziewięć sal, które można dowolnie łączyć. W największej z nich w spotkaniu przy teatralnym ustawieniu krzeseł może wziąć udział ponad 300 osób. Samoobsługa oraz kompaktowość zastosowanych w hotelu rozwiązań ma służyć optymalizacji kosztów i oferty. Koncept miejsca nawiązuje tematycznie do muzyki.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Miłosz Stanisławski sprzedaż marketing Radisson Blu Vienna International Hotelmanagement AG Sound Garden Conference Center hotelarstwo branża hotelarska Al Pacino samoobsługa Jan II Sobieski muzyczny hotel samoobsługa Rialto event mice szkolenia




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję