Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
Jaki opis naszego obiektu w sieci
Eksperci firmy IP:tourism specjalizującej się w usługach marketingu internetowego dla branży turystycznej przygotowali spis informacji niezbędnych dla każdej dobrze skonstruowanej oferty bazy noclegowej.
Po przeczytaniu oferty, turysta nie powinien mieć wątpliwości, co do miejsca, w które się wybiera. Właściciele baz noclegowych coraz uważniej przygotowują prezentację swoich ofert na portalach turystycznych. Profilują je, aby dotrzeć do konkretnych grup turystów.
Tak powstały wytyczne na temat konstruowania ofert turystycznych tak, aby były jak najbardziej czytelne dla klientów i zawierały możliwie jak najwięcej informacji o:
- Standardzie ośrodka
- Wyżywieniu
- Parkingu
- Stosunku do zwierząt
- Infrastrukturze obiektu: placu zabaw, basenie, narciarni, sali telewizyjnej itd.
- Okolicznych atrakcjach i zabytkach
- Możliwościach spędzania wolnego czasu
- Odległości od morza/stoku/sklepu/restauracji itd.
- Cenie
Właściciele baz coraz częściej przygotowują oferty pod kątem konkretnego typu turystów, na przykład, inwestują w place zabaw, a także zapewniają opiekę nad dziećmi. Inni z kolei proponują pobyty tylko dla dorosłych.
Właściciele ośrodków często nie piszą o rzeczach dla nich oczywistych, a dla klienta ważnych. Każdy zamieszczający swoją ofertę powinien postawić się w roli turysty, który do miejscowości przyjeżdża pierwszy raz i pod tym właśnie kątem przygotować prezentację - mówi Magdalena Krawczyk z IP:tourism.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
To podkreśla biznesowy charakter lotniska
Wystartowały targi HORECA, GASTROFOOD, ENOEXPO
Nowa marka debiutuje na polskim rynku hoteli
Jak sprawić żeby otwarcie hotelu stało się sukcesem?
Hotelarze będą się licytować o gości?
Ryanair wprowadza numerowane miejsca w samolotach
Najlepszy majowy wynik w historii Okęcia
POT promuje festiwale kulinarne
United Chicken zwiększa liczbę lokali