Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent w EXIMTOURS
- Biuro podróży w Warszawie zatrudni pracowników
- Grecja 2025! Przewodnik, Pracownik...
- PRODUCT MANAGER
- Z-ca Kierownika / Specjalista ds. turystyki...
- Kosmetyki hotelowe
- Specjalista ds. Turystyki - Żyrardów
- REZYDENT TURYSTYCZNY - Lato 2025 w Sun & Fun...
- Salon Biura Podróży w Katowicach
- Rezydent biura podróży 2025
Nowa marka debiutuje na polskim rynku hoteli
29 października do rodziny ibis mega brand dołączy ibis Styles Gdynia Reda jako pierwszy w Polsce hotel reprezentujący tą markę. Hotel znajduje się w Redzie niedaleko Gdyni i będzie działał w ramach umowy franczyzy. Ibis Styles, wcześniej znany jako all seasons, to sieć hoteli ekonomicznych wprowadzona na rynek przez grupę Accor w 2007 roku. Obiekty tej marki łączą w sobie urok niezależnych hoteli z wysoką jakością usług.
Hotele ibis Styles to obiekty średniej wielkości (oferujące do 150 pokoi w Europie oraz 200 w Azji). W Europie marka rozwija się głównie w oparciu o umowy franczyzy (95% hoteli), podczas gdy w Azji i rejonie Pacyfiku na podstawie umów o zarządzanie. Marka powstała pod koniec roku 2007, aktualnie sieć hoteli ibis Styles obejmuje ponad 180 obiektów w 16 krajach świata. W Polsce cele marki są jasno określone - zbudowanie minimum 10 obiektów do końca 2015 roku. Sieć będzie rozwijać się głównie poprzez franczyzę. Do grupy dołączą zarówno istniejące już obiekty, po odpowiedniej adaptacji do standardu marki, jak również nowo budowane.
Wprowadzenie nowej marki na rynek polski to dla Grupy Hotelowej Orbis i naszego partnera strategicznego Accor-u z jednej strony wielkie wzywanie, a z drugiej ogromna szansa na wypracowanie przewagi konkurencyjnej, którą zamierzamy wykorzystać. Ibis Styles to zupełnie nowa jakość i koncepcja wśród znanych, ustandaryzowanych na rynku hotelarskim marek z segmentu ekonomicznego. Ibis Styles zaskakuje, łamie konwenanse i stereotypy przez co z pewnością trafi w gusty sporej rzeszy gości spragnionych połączenia ekstrawagancji z niespotykanym dotąd w segmencie ekonomicznym pakietem all inclusive w cenie pobytu. - powiedział David Henry, Dyrektor ds. Sprzedaży, Marketingu, Dystrybucji i Revenue w Orbis S.A.
Trzygwiazdkowy ibis Styles Gdynia Reda położony jest w wyjątkowym zakątku miasta Redy, w bezpośrednim sąsiedztwie międzynarodowej trasy E-6 Berlin - Szczecin - Gdańsk oraz trasy na Półwysep Helski. To idealne miejsce do wypoczynku, organizacji konferencji czy spotkań biznesowych. Do dyspozycji gości jest 86 komfortowych pokoi, o nowocześnie zaaranżowanych wnętrzach, łączących w sobie wygodę i elegancję. Pokoje znajdują się na czterech kondygnacjach, z których każda posiada indywidualną stylizację, mającą swoje odzwierciedlenie w charakterystycznej kolorystyce.
Parter to soczyste pomarańcze, I piętro - delikatne żółte odcienie, II piętro - spokojne zielenie, a na najwyższym - III piętrze króluje szafirowy błękit. Każdy z pokoi posiada nowoczesne wyposażenie obejmujące: indywidualną klimatyzację, ogrzewanie podłogowe, TV LED z pakietem telewizji kablowej, telefon, łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów, akcesoria hotelowe, Wi-Fi. Hotel jest przystosowany do obsługi osób niepełnosprawnych.
Wbrew wszelkim zasadom zarządzania siecią hoteli ekonomicznych, w centrum zainteresowania ibis Styles jest przede wszystkim koncepcja projektowa. Choć nie istnieją dwa identyczne hotele ibis Styles, to jednak pełen werwy, żywiołowy styl oraz oryginalny i błyskotliwy charakter każdego z nich, tworzą wyjątkową, nowoczesną i zdecydowanie przyjazną atmosferę!
Fundamentem filozofii wyznawanej przez markę jest dobry i wyjątkowy projekt, co widać na każdym kroku - w przedmiotach, meblach, akcesoriach, wykorzystaniu światła i rozplanowaniu powierzchni. W każdym hotelu wyczuwalny jest unikalny duch marki, widoczne są charakterystyczne cechy koncepcji projektowej, stanowiące odzwierciedlenie takich wspólnych wartości jak: optymistyczne podejście, miła atmosfera i stylowe otoczenie.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Marka TRIBE pojawi się w
Polak zwycięzcą w międzynarodowym
GUS: Pomorze Zachodnie z dwucyfrowym
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Władze Wenecji ograniczą liczebność grup
Kontrole na granicy ze Słowacją znów
Zmiana lidera kierunku na city
Polska Wschodnia - tanie pożyczki dla
Grecos promuje Grecję
UE szykuje zmiany w przepisach dot. czasu pracy
ACI EUROPE publikuje wytyczne dot. obsługi pasażerów z niewidocznymi
Ruszył fundusz pożyczek dla firm turystycznych ze wschodniej
Jeśli pasażer sam załatwi sobie lot zastępczy, może nie dostać odszkodowania za
POT promuje festiwale kulinarne
United Chicken zwiększa liczbę lokali
Czy TravelBird podbije branżę hotelarską?
Polacy nie mogą doczekać się grillowania
WIT zachęca turystów do sprawdzania organizatorów wyjazdów
Które z polskich województw wiedzie prym w krajowym rynku turystycznym?
Najlepsze centrum informacji turystycznej
Uczelnie chcą kształcić pilotów i przewodników
Neckermann rozpoczął sprzedaż oferty na lato 2015
Bezpłatna kawa i herbata dla pasażerów PKP
Jak sprawić żeby otwarcie hotelu stało się sukcesem?
Hotelarze będą się licytować o gości?
Hotel organizuje kolejną edycję Kraków Business Run
Inauguracja IV finałowej edycji kampanii Toaleta2012.pl
Wezyr Holidays podnosi gwarancję
wybieram się z TUI na Maderę, macie jakieś doświadczenia z nimi?