Powstanie sieć ekskluzywnych hoteli inspirowanych Harrodsem
Sieć luksusowych hoteli obejmie między innymi Paryż, Londyn, Nowy Jork i Kuala Lumpur. Katarski fundusz zainspirował się londyńskim domem towarowym Harrods.
Hotele Harrods powstaną w Londynie oraz na włoskiej Sardynii. Za rozwój spółki na całym świecie będzie odpowiadała specjalnie powołana spółka.
Fundusz zamierza inwestować także w Malezji, bowiem tam branża prężnie się rozwija. Qatar Holding zawarł umowę z malezyjskim partnerem - Jerantas dotyczącą budowy liczącego 300 pokoi hotelu. Powstanie on w dzielnicy handlowej Kuala Lumpur. Hotel Harrods w Kuala Lumpur ma powstać w ciągu roku. Wartość inwestycji szacuje się na 634 milionów dolarów.
Qatar Holding stał się właścicielem domu towarowego Harrods w 2010 roku. Wydał na ten cel 2,3 miliardów dolarów.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział hotele, pensjonaty:
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Członkowie PIT spotkają się w Egipcie
EuroGastro 2012: nowe trendy w gastronomii
Bałtów: Przygotuj się na horror
W Balicach powstanie baza Ryanaira?
Zmiany w opłatach za odtwarzanie muzyki w lokalach
Jak KE chce podnosić jakość usług turystycznych?
Wizz Air przenosi loty z Gdańska do Bydgoszczy
Klienci sieciowych kawiarni coraz bardziej lojalni?