Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
Alkohol strzałem w dziesiątkę
Kolejna edycja EuroGastro może z powodzeniem zaliczać się do udanych. Podobnie jak w latach ubiegłych hale wystawiennicze MT odwiedziło wielu znakomitych gości. Zainteresowaniem cieszyły się sprawdzone elementy targów. Jednak szczególną uwagę gości przykuwał nowy sektor tematyczny, po raz pierwszy prezentowany na EuroGastro "Drink & Bar".
Przyciągnął przedstawicieli wiodących firm alkoholowych z Polski i z zagranicy, którzy zaprezentowali swoją ofertę alkoholi mocnych, win, piw oraz sprzętu i akcesoriów.
Prezentowane były także produkty niezbędne do przyrządzania drinków oraz same drinki. Ogromne stoisko pokazała firma Stock Polska, która w tym roku zrestrukturyzowała dział HoReCa i wprowadziła nowy model współpracy w tym obszarze. Stoisko było ciekawe nie tylko z uwagi na szeroki asortyment producenta. Stock pokazał także zbudowaną kilka miesięcy temu replikę stylistyczną Syreny Sport, którą goście EuroGastro mogli podziwiać z bliska.
Alkoholowy segment tematyczny okazał się strzałem w dziesiątkę. Organizator, podążając za trendami na rynku przedstawionymi m.in. w najnowszych wynikach opracowania PMR pt. "Rynek HoReCa w Polsce 2012. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2012-2014", wprowadził odrębny sektor "Drink & Bar". Przywołane badania wskazują na popularność spożywania alkoholu przy posiłkach, co potwierdziło 51% badanych. Najczęściej wybierane jest piwo (55% badanych) i wino (34%), następnie wódka lub wódka zmieszana w drinku (10%). Odpowiadając na potrzebę dostarczania restauratorom informacji o bieżącej ofercie organizator umożliwił im to podczas targów.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Gdańsk: Korona Smakosza dla restauracji
Turcja: rok 2011 należy do Evilii Celebiego
Plany Rainbow Tours na 2012 rok
Finnair poprawia jakość podróży lotniczych
Grecja odizoluje kłopotliwych turystów?