TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Kto oferuje gościom hotelowym najwięcej?

W którym z miast gościom hotelowym oferuje się w danej cenie najwięcej, a w którym najmniej? Serwis hotel.info postanowił odpowiedzieć na to pytanie i przeanalizował opinie ponad pięciu milionów klientów, którzy dokonali rezerwacji, pod kątem stosunku jakości oferowanych usług do ceny.


POLSKA
Hotelarze z Krakowa zajęli pierwsze miejsce w zestawieniu pięciu największych polskich miast, porównanych pod kątem stosunku jakości do ceny. Klienci, którzy dokonali rezerwacji, przyznali temu drugiemu co do wielkości miastu w Polsce 7,85 punktu - Kraków zajął tym samym 1 miejsce w krajowym rankingu. Drugie miejsce zajęła stolica Warszawa, która uzyskała 7,84 punktu. Łódź, trzecie co do wielkości miasto w Polsce, otrzymało ocenę 7,81 i uplasowało się na 3. miejscu. Trochę mniej zadowoleni ze stosunku jakości do ceny hoteli byli goście we Wrocławiu. To położone nad Odrą miasto zdobyło 7,56 punktu i zajęło czwarte miejsce. Ranking zamyka Poznań z wynikiem 7,42 punktu.

5 najlepszych miast w Polsce o najkorzystniejszym stosunku jakości do ceny:
(najwyższa ocena 10.0)

Kraków 7,85
Warszawa 7,84
Łódź 7,81
Wrocław 7,56
Poznań 7,42

ŚWIAT
Złote miasto, Praga, oferuje oprócz cudownych zabytków i kulturowej różnorodności również najlepszy stosunek jakości do ceny wśród międzynarodowych metropolii. Z wynikiem 7,98 punktu czeska stolica jest zwycięzcą w międzynarodowym rankingu, w którym czołowe miejsca zajęły głównie miasta z Europy Wschodniej. Wyniki były nieco zaskakujące. Zgodnie z głosami klientów, którzy dokonali rezerwacji, Lizbona, stolica Portugalii, zdobyła 7,95 punktu i uplasowała się na 2. miejscu. Warszawa zajęła w międzynarodowym rankingu dobre piąte miejsce, uzyskując wynik 7,84 punktu. Jeśli chodzi o hotele spoza Europy, dobry wynik osiągnął przede wszystkim Bangkok. Stolica Tajlandii uzyskała 7,74 punktu i uplasowała się na pozycji 9.

Podczas gdy fińskie Helsinki zajęły jeszcze 19. miejsce z wynikiem 7,14 punktu, goście w pozostałych stolicach Skandynawii byli mniej zadowoleni z tego, co zaoferowały im hotele za zapłaconą kwotę. Według klientów serwisu hotel.info, którzy dokonali rezerwacji, Sztokholm (6,45), Oslo (6,13) i Kopenhaga (6,06) cechują się znacznie gorszym stosunkiem jakości oferowanych usług do ceny. Sporo do nadrobienia mają również hotelarze z Londynu (6,30) i Moskwy (6,09 punktu).




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
hotel nocleg jakość usług cena obsługa klienta obsługa hotelowa klient ankieta badanie rezerwacja Kraków hotelarze Warszawa Łódź Wrocław Poznań Praga Polska




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję