Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Dzięki tej kampanii przybędzie klientów?
Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, rozpoczął kampanię reklamową w kinach Helios. Spot wizerunkowy Sphinxa będzie wyświetlany w 31 kinach znajdujących się w 28 miastach Polski. Kampania rusza 8 lutego i potrwa 3 miesiące.
Spot Sphinxa pojawi się na 154 ekranach kin Helios i będzie emitowany przed wszystkimi seansami, z wyjątkiem filmów dla dzieci. Kampania ma na celu zachęcenie klientów do odwiedzenia restauracji Sphinx i skorzystania z ich bogatej oferty kulinarnej.
Reklamę Sphinxa wyprodukowało Vision Studio, a wspierające kampanię działania PR zrealizowała agencja Practum Consulting. Emisja spotu w kinach Helios to element współpracy Sfinks Polska z PepsiCo, dostawcą napojów bezalkoholowych do restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło.
- Po raz kolejny ruszamy z kampanią reklamową na dużym ekranie. Kino i restauracja to rodzaje rozrywki, które często idą w parze i dlatego promocja przed seansami daje możliwość skutecznego dotarcia do naszych obecnych i przyszłych klientów. Chcemy w ten sposób zachęcić widzów do odwiedzenia naszych restauracji, gdzie w miłej atmosferze można wypróbować propozycje z różnorodnego menu Sphinxa - mówi Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska, spółki do której należy sieć restauracji Sphinx.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Ecco Holiday notuje wzrosty sprzedaży
J.W. Construction otwiera kolejne hotele
Jaką decyzję podejmie KE w sprawie LOT-u?
Problematyczne reklamy Itaki i TUI?
Ceny hoteli spadają wraz z temperaturami
Nadal nieznana data oddania do eksploatacji terminalu na Okęciu
Ile Emirates zainwestował w szkolenia pracowników?
Kapitan pomylił Wenus z innym samolotem
Powstał nowy serwis dla biur i przewoźników
Kolejny pomysł Ryanair na oszczędności
Modlin z nowym Certyfikatem Lotniska Użytku Publicznego
Plebiscyt Dobrej Strony Turystyki rozstrzygnięty