
Dzięki tej kampanii przybędzie klientów?
Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, rozpoczął kampanię reklamową w kinach Helios. Spot wizerunkowy Sphinxa będzie wyświetlany w 31 kinach znajdujących się w 28 miastach Polski. Kampania rusza 8 lutego i potrwa 3 miesiące.
Spot Sphinxa pojawi się na 154 ekranach kin Helios i będzie emitowany przed wszystkimi seansami, z wyjątkiem filmów dla dzieci. Kampania ma na celu zachęcenie klientów do odwiedzenia restauracji Sphinx i skorzystania z ich bogatej oferty kulinarnej.
Reklamę Sphinxa wyprodukowało Vision Studio, a wspierające kampanię działania PR zrealizowała agencja Practum Consulting. Emisja spotu w kinach Helios to element współpracy Sfinks Polska z PepsiCo, dostawcą napojów bezalkoholowych do restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło.
- Po raz kolejny ruszamy z kampanią reklamową na dużym ekranie. Kino i restauracja to rodzaje rozrywki, które często idą w parze i dlatego promocja przed seansami daje możliwość skutecznego dotarcia do naszych obecnych i przyszłych klientów. Chcemy w ten sposób zachęcić widzów do odwiedzenia naszych restauracji, gdzie w miłej atmosferze można wypróbować propozycje z różnorodnego menu Sphinxa - mówi Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska, spółki do której należy sieć restauracji Sphinx.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - 22 nowe lokale w
Tylko co piąty Polak nie planuje
Wrocław trafi do przewodnika
Dział centra informacji i promocji:
Przewodnik Michelin - 22 nowe lokale w
Praga chwali się sukcesami w
Starsze aktualności:
Grecja coraz popularniejsza, także przed
KE publikuje nowe wytyczne dot. praw
Branża noclegowa niegotowa na Lex
Wracają umiarkowane wzrosty cen wyjazdów
Renesans gastronomii na Pomorzu
Rzeczniczka MŚP apeluje o podniesienie kwoty limitu zwolnienia z
Kraków powołał nocnego
Rosną przychody greckich firm
Ogrody Łazienek Królewskich częściowo
Austriacka turystyka wychodzi z propozycją do
Nowa atrakcja turystyczna w
PPL: Polskie lotniska poradziły sobie pomimo awarii systemów
Miliony pasażerów przewiezionych przez PKP Intercity w II
Ecco Holiday notuje wzrosty sprzedaży
J.W. Construction otwiera kolejne hotele
Jaką decyzję podejmie KE w sprawie LOT-u?
Problematyczne reklamy Itaki i TUI?
Ceny hoteli spadają wraz z temperaturami
Nadal nieznana data oddania do eksploatacji terminalu na Okęciu
Ile Emirates zainwestował w szkolenia pracowników?
Kapitan pomylił Wenus z innym samolotem
Powstał nowy serwis dla biur i przewoźników
Kolejny pomysł Ryanair na oszczędności
Modlin z nowym Certyfikatem Lotniska Użytku Publicznego
Plebiscyt Dobrej Strony Turystyki rozstrzygnięty
Wakacje to stres, ale można z tym walczyć
Zawód pilot - będzie jeszcze trudniej
Mięso z psów trafiło do warszawskich restauracji?
Jakie rozwiązania dla niepełnosprawnych stosować w hotelach?
PKP Intercity: pociągi wracają na trasy, tymczasowo!
Jest zainteresowanie nowymi lotami Düsseldorf - Bydgoszcz