TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Sieć hotelowa wprowadza nowinki

Od 2011 roku Mercure wdraża koncepcję renowacji hoteli "Dédicaces". To projekt w branży hotelarskiej, pozwalający na przeprowadzenie w krótkim czasie remontów pokoi zgodnie z potrzebami konkretnego obiektu, przy jednoczesnym obniżeniu kosztu takich prac o 30%.


W hotelach marki rozpoczęto już wprowadzanie nowego wystroju lobby. W miejsce lady recepcyjnej, która stanowiła barierę pomiędzy personelem recepcji a gośćmi, wprowadzono rozwiązanie oparte na bardziej przyjaznej i łatwiejszej interakcji.

"Recepcjonista występuje teraz w charakterze "gospodarza", który zaprasza gości do "swojego stolika" lub do jednego z wygodnych miejsc w lobby, gdzie każdy może poczuć się jak u siebie w domu. Nowa aranżacja recepcji sprzyja dialogowi, interakcji i przyjaznym relacjom pomiędzy pracownikiem hotelu a gościem"- powiedział David Henry, Dyrektor ds. Sprzedaży, Marketingu, Dystrybucji i Zarządzania Przychodami w Orbis S.A.

Koncepcja ta jest od kwietnia br. jest wdrażana w hotelu Mercure London Bridge, a do końca 2013 r. zostanie wdrożona w kolejnych 5 hotelach. W Polsce, pierwszym obiektem, w którym goście mogą przekonać się o nowym wyglądzie recepcji jest Mercure Warszawa Centrum.

Na nowo opracowano także zasady dotyczące usług gastronomicznych. Wprowadzona została nowa karta win "Cave et Saveur", w której prezentowane są wina lokalne.Powstały też trzy koncepcje usług gastronomicznych odzwierciedlające nowe tendencje: Cuisine Lounge - samoobsługowa strefa przypominająca kuchnię w mieszkaniu, z której goście mogą skorzystać o dowolnej porze dnia lub nocy, Restaurant Lounge - charakteryzujące się nowym podejściem do lokalnych i tradycyjnych przepisów oraz Bar Lounge - miejsce, w którym goście mogą coś zjeść w miłej atmosferze.

Opracowane przez markę Mercure rozwiązanie EasyWORK jest kolejnym nowym elementem oferty. EasyWORK adresowane jest do klientów biznesowych, którym oferowane są specjalne, modułowe miejsca do pracy wraz z lekkim posiłkiem, sprzętem i dostępem do Internetu. Rozwiązanie jest adresowane zarówno gości hotelowych, jak i gości z zewnątrz. Będzie dostępne w wybranych hotelach marki Mercure znajdujących w pobliżu stacji kolejowych, lotnisk i znaczących ośrodków biznesu.

Mercure opracował także program zarządzania zasobami ludzkimi, który obejmuje trzy komponenty:


  1. “Mercure Touch": 10 zróżnicowanych podejść do obsługi klienta, które pozwalają pracownikom hoteli na interakcję i nawiązanie więzi z gośćmi. Program ten będzie wdrażany od stycznia 2014 r.
  2. "Szkoła Obsługi Mercure": kurs szkoleniowy typu e-learning dostępny w 9. językach lub za pośrednictwem 17 Akademii Accor znajdujących się na całym świecie. System ten umożliwia każdemu pracownikowi odbycie szkolenia w wymiarze przynajmniej jednego tygodnia rocznie.
  3. "Społeczność Mercure": korporacyjna sieć społecznościowa dla 45.000 pracowników, pozwalająca im na dzielenie się doświadczeniem, doskonalenie umiejętności, a także osiąganie rozwoju zawodowego.


Marka Mercure przyjęła poważne zobowiązanie gwarantując taką samą, wysoką jakość obsługi we wszystkich obiektach swojej sieci. Do końca 2014 r. Gwarancja Jakości Mercure ma zostać wdrożona w całej sieci.

"Dzięki takiemu, jedynemu w swoim rodzaju podejściu, które opiera się na 96. wspólnych wytycznych dotyczących jakości, gość ma pewność, że w każdym hotelu Mercure na świecie zostanie obsłużony według takich samych standardów. Gwarancja Jakości Mercure koncentruje się na obsłudze świadczonej przez hotel. Przykładowo, jednym z elementów jest specjalna linia telefoniczna z identycznym numerem (2424) dla całej sieci Mercure, dostępna dla klientów przez 24 godziny na dobę"- powiedział David Henry.

Mercure zamierza unowocześnić identyfikację wizualną marki i odzwierciedlić jej nowe pozycjonowanie: "W harmonii w miejscami i ludźmi". Z tego powodu w całej sieci od stycznia 2014 r. będą wprowadzane liczne, nowe narzędzia komunikacji hotelowej.

Marka Mercure zainicjowała nową kampanię reklamową przygotowaną przez agencję DDB Paris. Koncentruje się ona na oryginalności, ukazując sieć wyjątkowych hoteli przesiąkniętych charakterem miejsc, w których się znajdują i czerpiących z nich inspiracje. Kampania obejmuje biało-czarną reklamę telewizyjną, w której główny nacisk położono na emocje wywołane niespodzianką inspirowaną pobytem w hotelu. Kampania promocyjna prowadzona we Francji w kwietniu bieżącego roku wprowadziła nowe hasło marki: "Odkrywanie świata Mercure". Łączny koszt kampanii wyniesie 20 mln euro i będzie ona wkrótce realizowana w ponad 10 krajach m.in. we: Francji, Wielkiej Brytanii, Holandii. Niemczech, Włoszech i Brazylii.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Mercure renowacja hoteli David Henry Dyrektor ds. Sprzedaży Mercure London Bridge Mercure Warszawa Centrum karta win




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję