Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Unijne Paszporty Turystyczne odniosły sukces
Kampania turystyczna województwa kujawsko-pomorskiego odniosła sukces. W konkursie wzięło udział 248 osób, które zdobyły co najmniej 6 z 10 pieczątek polecanych atrakcji turystycznych. Największym zainteresowaniem cieszyły się Toruń i Inowrocław.
Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna wydrukowała 10 tysięcy Unijnych Paszportów Turystycznych na zlecenie urzędu marszałkowskiego. Niewielką książeczkę można było zdobyć między innymi w punktach informacji turystycznej oraz przez internet, na co zdecydowało się pół tysiąca osób. Dzięki paszportowi turyści mogli korzystać ze zniżek na zakup biletów w 10 wytypowanych miejscach regionu, a także zdobywać pieczątki. Każdy, kto zdobył sześć takich pieczątek mógł wziąć udział w konkursie.
W książeczkach polecano: Biskupin, starówki w Chełmnie, Golubiu-Dobrzyniu i Inowrocławiu, Baszty Gołębnik i Klasztorną w Toruniu, ekspozycję DAG Fabrik w Bydgoszczy, Bory Tucholskie, Mysią Wieżę w Kruszwicy, parki w Ciechocinku oraz pałac w Ostromecku.
Akcja trwała od 13 sierpnia do 15 października. Organizatorzy myślą już o przyszłorocznej edycji.
Do konkursu zgłosiło się co najmniej 248 turystów, którzy zdobyli sześć lub więcej pieczątek. Główną nagrodą był weekend w hotelu Pałac Romantyczny w Turznie. Nagrodę dodatkową - pobyt w gospodarstwie agroturystycznym Chabry i Maki pod Ciechocinkiem, przygotowano dla turystów, którzy zebrali wszystkie 10 pieczątek.
Do akcji przyłączyli się głównie mieszkańcy województwa, jednak pojawili się również turyści z Poznania, Warszawy, Brzegu, Koszalina, Tychów oraz Wałbrzycha. Najwięcej pieczątek przybijano w Toruniu i Inowrocławiu.
W ramach kampanii odbyły się również inne konkursy, między innymi fotograficzny, w którym wzięło udział 21 autorów. Jury wybrało spośród 81 prac zdjęcie Baszty Prochowej w Chełmnie wykonane przez Annę Kaźmierak. W internecie pojawiły się quizy, a w konkursie wiedzy na Facebooku wzięło udział ponad 70 turystów.
Podczas kampanii urząd marszałkowski promował również Regionalny Program Operacyjny. Miejsca, które zostały wytypowane do zwiedzania oraz organizatorzy kampanii korzystali ze środków z RPO. Na akcję przeznaczono 167 tysięcy zł.
Już teraz na stronie internetowej paszport.com.pl turyści mogą zgłaszać własne propozycje miejsc, które powinny według nich zostać wytypowane do zwiedzania w przyszłym roku.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Turystyka z gorszą obsługą
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Ubezpieczyciel wprowadza polisy dla turystów
Wizz Air stawia na polskich turystów
Projektowanie doświadczeń klientów
Emirates rozszerza współpracę z Jetstar
Sfinks wybiera atrakcyjne lokalizacje
Bilety do kolejki na Kasprowy Wierch dostępne on-line
Jak skutecznie promować turystykę przyjazdową?
Tanie linie i czartery do Modlina?
Germanwings w systemie Amadeus
Rębiechowo - słabszy I kwartał 2011
Zakupy grupowe robią w Polsce karierę?
Polskie spodnie zrobiły furorę na włoskim lotnisku