
POT będzie promował w Chinach
Chiny to ogromny rynek i potencjał dla ruchu przyjazdowego do Polski. Z uwagi brak bezpośredniego połączenia lotniczego z Chinami dotarcie z promocją polskiej turystyki w tym obszarze nie jest wcale takie proste. Wobec tych realiów Polska Organizacja Turystyczna prowadzi na rynku chińskim promocję ekonomicznie uzasadnioną.
W lipcu b.r. POT zawarła umowę z firmą Beijing Zhongjia Space & Display Design Co., Ltd., która wygrała przetarg na realizację działań promocyjnych na rynku chińskim w latach 2011-2012. Tym samym zostało utworzone przedstawicielstwo w Chinach w formie Home Office.
Chiński Home Office POT, ma za zadanie promocję turystyki przyjazdowej do Polski w oparciu o: budowę strony internetowej w języku chińskim, promowanie jej na wybranych chińskich portalach informacyjnych, społecznościowych, organizację roadshow z udziałem polsko-chińskiej branży turystycznej, akwizycję tour operatorów i dziennikarzy, produkcję gadżetów, a także monitorowanie turystycznego rynku Chin.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ile kosztuje wyjazd w Boże
Wakacje.pl podsumował ubiegły
Dział centra informacji i promocji:
Poznań promował się w
Starsze aktualności:
Rusza certyfikacja punktów Informacji
Rusza XXI edycja Konkursu na Najlepszy Produkt
Skytrax wybrał najlepsze linie lotnicze na
Najlepszy kemping w Polsce jest na Dolnym
Drugi nabór w ramach programu finansowanego z
Itaka wzmacnia ofertę lotów w
GUS publikuje dane o liczbie udzielonych
Komisja Europejska zatwierdziła pomoc dla przewoźnika
Promocja na zlecenie - czy tak to powinno
Linie lotnicze Swiss z nowym dyrektorem
Sabre wspiera się AI od
Turyści OK Services zorganizowali pikietę
Doskonalenie Kadry Szkół Zawodowych z Branży HoReCa
Hotel z Polski wśród najlepszych
Gdzie najbardziej wzrosły ceny hoteli?
Gotowanie metodą sous vide już w Płocku
Wielkanocne podróże lotnicze Polaków