Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specialista ds. sprzedaży
- Rezydent biura podróży 2024 (Chalkidiki)
- Pilotaż 27-30.05.2024 do Warszawy
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
POT będzie promował w Chinach
Chiny to ogromny rynek i potencjał dla ruchu przyjazdowego do Polski. Z uwagi brak bezpośredniego połączenia lotniczego z Chinami dotarcie z promocją polskiej turystyki w tym obszarze nie jest wcale takie proste. Wobec tych realiów Polska Organizacja Turystyczna prowadzi na rynku chińskim promocję ekonomicznie uzasadnioną.
W lipcu b.r. POT zawarła umowę z firmą Beijing Zhongjia Space & Display Design Co., Ltd., która wygrała przetarg na realizację działań promocyjnych na rynku chińskim w latach 2011-2012. Tym samym zostało utworzone przedstawicielstwo w Chinach w formie Home Office.
Chiński Home Office POT, ma za zadanie promocję turystyki przyjazdowej do Polski w oparciu o: budowę strony internetowej w języku chińskim, promowanie jej na wybranych chińskich portalach informacyjnych, społecznościowych, organizację roadshow z udziałem polsko-chińskiej branży turystycznej, akwizycję tour operatorów i dziennikarzy, produkcję gadżetów, a także monitorowanie turystycznego rynku Chin.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Dział centra informacji i promocji:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Wyróżnienie dla Niemieckiej Centrali
Turyści OK Services zorganizowali pikietę
Doskonalenie Kadry Szkół Zawodowych z Branży HoReCa
Hotel z Polski wśród najlepszych
Gdzie najbardziej wzrosły ceny hoteli?
Gotowanie metodą sous vide już w Płocku
Wielkanocne podróże lotnicze Polaków