Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Poszukiwany pilot na wycieczkę
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
- Pilot - Wiedeń 03-05.2024r.
- pilotaż Wiedeń - Kras Morawski
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
Preferencje piwoszy
Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na przełomie października i listopada 2011 przeprowadził badania marketingowe na temat konsumpcji regionalnych piw. Próbie poddano 1000 respondentów, mieszkańców największych polskich miast, którzy przynajmniej raz w miesiącu spożywają piwo.
Z odpowiedzi jakie udzielili wielbiciele chmielowego trunku sporządzono raport. Wynika z niego, iż konsumenci piw regionalnych najbardziej cenią ich smak oraz różnorodność. Większość z nich deklaruje, że fakt spożywania piw regionalnych spowodował, że rzadziej pija piwa dużych koncernów lub w ogóle przestali je kupować. Najczęściej wybieranym piwem wśród smakoszy piw regionalnych jest piwo jasne pełne (60%), zaś sam trunek wypijany jest przez większość konsumentów raz lub kilka razy w tygodniu w zaciszu domowym.
Piwa regionalne najczęściej piją osoby młode (18-34 lat), bezdzietne i pozostające w stałych związkach. Konsumentami piw regionalnych są w zdecydowanej większości osoby aktywne zawodowo, z wykształceniem średnim lub wyższym.
Piwa regionalne najczęściej konsumenci kupują w hipermarketach, sklepach osiedlowych oraz specjalistycznych sklepach z alkoholami. W przeciwieństwie do piw dużych koncernów piwa regionalne znacznie rzadziej kupowane są w sklepach nocnych, na stacjach benzynowych i restauracjach.
"Piwa regionalne nie są tak dostępne jak piwa dużych koncernów. Rzadko można zamówić takie piwo w restauracji czy pubie. Dlatego też najczęściej respondenci konsumują je w domach. Rosnąca popularność piw regionalnych pozwala przypuszczać, że trend ten zmieniłby się gdyby producenci piw regionalnych zwiększyli liczbę kanałów i punktów sprzedaży" - mówi Agata Tkaczyk, ekspertka z ARC Rynek i Opinia.
Ponad połowa (52%) osób pijących przynajmniej raz w miesiącu piwa regionalne przyznaje, że rzadziej sięga po piwa dużych koncernów lub w ogóle nie korzysta z ich oferty.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Konsumpcja piw regionalnych
[2012-01-04 15:02 80.52.226.*]
bezsens - piwosze szukaja tanoi a piwa lokalne sa drogie - o co chodzi? odpowiedz »
Konsumpcja piw regionalnych
[2012-01-06 16:10 178.37.121.*]
Prawdziwi piwosze smakują piwo i doceniają ich regionalną różnorodność.
Natomiast dla chcących się tanio nabzdryngolić są tanie piwa od koncernów a w zasadzie namiastki piwa.
Maryan odpowiedz »
Preferencje piwoszy
[2012-02-25 00:14 194.126.238.*]
Wszystkich smakoszy piwa zapraszam na --> ocenbrowar.pl
Do wyboru ponad 1500 piw z całego świata. Stwórzmy razem ranking piw. odpowiedz »
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Prezes Lufthansy o ograniczeniach dla przewoźników
Agoda.com udostępnia hotele na Oktoberfest
Ryanair uruchomi pierwszą bazę w Grecji
Łódzkie: Uniejów chce być uzdrowiskiem
Sposoby na nietypowego Sylwestra
Linia kolejowa na Dolnym Śląsku zostanie zmodernizowana
Współpraca z organizatorami wycieczek