Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
Rebranding w popularnej sieci
Jaśniejsze wnętrza, zmiana logo i sprawienie, aby klienci czuli się jak w przytulnej restauracji - takie są założenia posiadającej ponad 200 pizzerii w całej Polsce sieci Da Grasso.
Władze spółki postanowiły ukrócić dotychczas panującą dowolność w wystroju wnętrz. Zmianie ulegnie logo, ujednolicony zostanie wystrój lokali. rebrandingowi zostaną poddane nawet skutery dostawców i serwetki.
Nowym hasłem sieci będzie: "Dobrzy przyjaciele, dobra zabawa, pyszna pizza". Zarząd firmy chce zwiększyć rozpoznawalność marki i powiększyć dochody franczyzobiorców do 30 procent do końca 2014 roku.
Wnętrza mają zostać rozjaśnione a witryny lokali zostaną uwolnione od reklam. " Dotychczas często wyklejaliśmy je folią z reklamą naszych dań. Dziś chcemy, żeby wnętrze pizzerii samo zachęcało do wejścia do środka" - wyjaśnia wiceprezes zarządu ds. rozwoju sieci Da Grasso Magdalena Piróg.
Lokale będą sprzyjały wizytom większych grup - z myślą o nich zostaną poprzestawiane i połączone stoły. Nadal będzie widoczna część kuchni, w której przygotowuje się pizzę na oczach klientów. Logo zmieni się z prostokątnego na okrągłe, napis Da Grasso zyska nową czcionkę. "Nasi franczyzobiorcy otrzymają spójny i szczegółowy podręcznik, w którym znajdą podpowiedzi i instrukcje, jak zaaranżować np. zieleń w lokalu" - zapowiada Magdalena Piróg.
Na razie nie zmieniono jeszcze żadnego lokalu, natomiast wizualizacje już są dostępne.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Sposoby na nietypowego Sylwestra
Linia kolejowa na Dolnym Śląsku zostanie zmodernizowana
Unia zezwala na korzystanie z elektronicznych urządzeń w trakcie całego lotu
W Krakowie nad Wisłą zaroiło się od atrakcji turystycznych
Sieć hotelowa zbuduje 26 obiektów
Nowy dyrektor Przewodników Michelin
SPRZEDAM KONTENER(PRZYCZEPA) GASTRONOMICZNA
POLSKA---->HOLANDIA, BELGIA, NIEMCY LICENCJONOWANY TRANSPORT
Veniti SA łączy siły z Urlopy.pl
Turkish Airlines - fatalna pomyłka wyszła na jaw
Gessler zaadoptuje Kryształową
Trwa kampania wrocławskiego lotniska