Chłopskie Jadło promuje gęsinę na 11 listopada
Chłopskie Jadło, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, przystąpiła do ogólnopolskiej akcji "Kujawsko-pomorska gęsina na św. Marcina".
Ma ona na celu promowanie gęsiny i przywracanie tradycji serwowania jej 11 listopada, tj. w dniu św. Marcina i jednocześnie Narodowego Święta Niepodległości oraz przy innych świątecznych okazjach. W Dniu Niepodległości, a także później, we wszystkich restauracjach Chłopskie Jadło będzie można zamówić więc pieczoną pierś z gęsi w sosie winno pieczeniowym serwowaną z dodatkami - buraczkami zasmażanymi oraz ziemniakami.
- Jak przypominają organizatorzy akcji, dawniej mawiano, że "Na św. Marcina najlepsza gęsina" i w tym dniu odbywały się tradycyjne rodzinne obiady, podczas których jadano dania przyrządzone właśnie z gęsiego mięsa. My również uważamy, że gęsina jest wyjątkowa w smaku i wartościowa, dlatego zasługuje na przywrócenie jej dawnego uznania. W restauracjach Chłopskie Jadło gęsina jest w menu nie od dziś, ale już dziś na nowo zachęcamy do jej spróbowania - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.
Inicjatorem kampanii jest województwo kujawsko-pomorskie. Biorą w niej udział restauracje z całej Polski. W okresie od 10 listopada do 15 grudnia w ponad 150 restauracjach, w tym 8 lokalach pod szyldem Chłopskie Jadło, będzie można zamówić dania z gęsiny. Znakiem rozpoznawczym tych restauracji będą m.in. plakaty i naklejki na drzwi z hasłem "Czas na gęsinę".
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
Sieć hotelowa zbuduje 26 obiektów
Nowy dyrektor Przewodników Michelin
Finnair rozpoczyna współpracę z fińskimi kolejami
Oferta grupy Triada na Lato 2012
McDonalds notuje spadek o 3,5 procent
Trwa kampania wrocławskiego lotniska
Lufthansa: więcej połączeń między Polską a Niemcami
Połączenie Rzeszów - Jasionka generuje straty
Radisson BLU Hotel tylko dla Pań