TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Trwa kampania wrocławskiego lotniska

"Poleć Wrocław" - pod takim hasłem wystartowała kampania dolnośląskiego portu lotniczego. Przez najbliższy miesiąc w prasie, radiu, internecie i na 65 billboardach wrocławskie lotnisko będzie promowało swój nowy terminal.


W ramach akcji mieszkańcy województwa dolnośląskiego, opolskiego, wielkopolskiego, śląskiego i lubuskiego będą zachęcani do latania z wrocławskiego lotniska.

- Dzięki nowoczesnemu terminalowi już teraz jesteśmy w stanie zapewnić obsługę na najwyższym poziomie blisko 4 milionom pasażerów rocznie, którzy, w sezonie letnim, mogą wybierać spośród rekordowej liczby 60 kierunków - mówi Monika Półtorzycka-Jon, manager ds. marketingu i PR Portu Lotniczego Wrocław. Chcemy pokazać więc mieszkańcom regionu, że jeśli latać - to tylko z Wrocławia! - dodaje.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Poleć Wrocław kampania wrocławskiego lotniska lotnisko port lotniczy we Wrocławiu akcja promocyjna reklama nowy terminal terminala Monika Półtorzycka-Jon




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję