Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Zabrze
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
Konkurs na najbardziej klimatyczne miasteczko: Stary Sącz vs. Lewocza
Ruszył konkurs, zorganizowany przez Urząd Miejski w Starym Sączu, skierowany do turystów, którzy do 30 września 2011 odwiedzą dwa miasteczka, związane partnerskie projektem "Stary Sącz i Lewocza - karpackie miasteczka z klimatem".
Są to miejsca niewątpliwie urokliwe. Idealne na weekendowy wypad za miasto, czy też dłuższy pobyt. Kuszą cennymi, historycznymi zdobyczami. Nigdzie indziej, jak nie w Lewoczy znajduję się najwyższy gotycki ołtarz na świecie, dłuta Mistrza Jana, który nauki pobierał u samego Wita Stwosza w Krakowie. Na uwagę zasługuje również Słowacki Raj - jedna z największych atrakcji przyrodniczych Słowacji, a obok ruiny Spiskiego Zamku.
W Starym Sączu z kolei odwiedzających przyciągną niesamowite historie związane z bł. Janem Pawłem II, fenomenalny klimat typowego, galicyjskiego miasteczka, z uroczym, brukowanym granitowymi otoczakami ryneczkiem i świetnej klasy restauracjami, serwującymi kuchnie cesarsko - królewskiego pogranicza.
Zadaniem turystów jest wybranie tej miejscowości, która ich zdaniem posiada najlepszy klimat, a także uzasadnienie swojego wyboru. Aby oddać głos trzeba nabyć okolicznościowe stemple na specjalnym kuponie, który należy opisać i wrzucić do urny. Jury po zapoznaniu się ze wszystkimi opiniami, wybierze najciekawszą. A na zwycięzce czekają nie lada nagrody: tygodniowy pobyt w Starym Sączu lub Lewoczy (zwycięzca decyduje sam), pobyt w AquaCity Poprad i nowoczesnego iPada oraz przewodnik po klimatycznych miasteczkach.
Dodatkowo, dla właściciela atrakcji, która zdobędzie tytuł "najbardziej klimatycznej" organizator konkursu przewidział nagrodę w postaci kampanii reklamowej zwycięskiej atrakcji o wartości 10 tys zł brutto, zrealizowanej w portalu turystycznym GoPlanet.pl
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Dział atrakcje turystyczne:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Można składać oferty w Programie wsparcia
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Marszałek dofinansuje połączenie lotnicze
Intercity: Ukłon w stronę pasażerów
Klienci Sphinxa mogą wygrać egzotyczne wycieczki
Moda na artystyczne obozy dla młodzieży
Thomas Cook: 2500 osób straci pracę
Technologia chmurowa dla hoteli i restauracji