Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
Dolny Śląsk ma nowe logo
W środę we Wrocławiu zaprezentowano turystyczne logo Dolnego Sląska. W wizualnej prezentacji ujęto walory turystyczne Regionu wraz z atrakcjami, jak zamki, lasy, góry i uzdrowiska.
Na turystycznym logo regionu widnieją trzy kwadraty symbolizujące charakterystyczne dla Dolnego Śląska obszary turystyki. - "Pierwszy kwadrat symbolizuje historię regionu, kulturowe dziedzictwo. To przede wszystkim zamki i pałace, ale również wydarzenia historyczne, które przedstawiane są na przykład w inscenizacjach bitew" - tłumaczył w środę na konferencji prasowej Jarosław Charłampowicz, prezes Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej.
Kolejny kwadrat symbolizuje atrakcje związane z aktywną turystyką, czyli bogactwo przyrodnicze Dolnego Śląska, góry i lasy. Ostatni zaś odnosi się do turystyki uzdrowiskowej. - "Od tego roku mamy silnego inwestora w dolnośląskich uzdrowiskach w postaci KGHM, który nie tylko inwestuje w rozwój tych obiektów, ale również w promocję. To w najbliższych latach będzie hit, jeśli chodzi o turystykę na Dolnym Śląsku" - podkreślał Charłampowicz.
Oprócz znaków graficznych symbolizujących poszczególne obszary turystyki w regionie w logo znalazł się również napis "Dolny Śląsk".
Prezentacja loga zbiegła się z rozpoczynającą się niebawem kampanią promującą region. Na przyszły rok zaplanowano dwie duże kampanie promocyjne podczas, których odbędzie się szereg tematycznych imprez mających na celu przedstawienie Dolnego Śląska z punktu widzenia "tajemniczego" regionu, a także zbudowanie silnej marki województwa.
Akcję mają wesprzeć dwie duże imprezy sportowe, które odbędą się w regionie w przyszłym roku - chodzi o Puchar Świata w narciarstwie biegowym w Jakuszycach i piłkarskie mistrzostwa Europy - zaznacza marszałek województwa, Rafał Jurkowlaniec.
Kampania ma być prowadzona w telewizji w kanałach przeznaczonych dla szerokiej publiczności oraz w kanałach tematycznych. Wykorzystany zostanie również internet oraz bilbordy. Przedsięwzięcie ma kosztować ponad 9,2 mln zł, z czego 70% będzie pochodzić z funduszy unijnych.
Równolegle ma być prowadzona promocja dolnośląskich tras turystycznych, m.in. Szlaku Zamków Piastowskich, Szlaku Historii i Tradycji Wrocławia, Szlaku Cysterski, Szlaku Doliny Pałaców, Ogrodów Kotliny Jeleniogórskiej czy Dolnośląskiego Szlauk św. Jakuba.
Kampania obejmie również interaktywną promocję, dzięki systemowi nawigacji satelitarnej GPS, będzie można obejrzeć daną trasę turystyczną w serwisie internetowym. W punktach informacyjnych będą wydawane broszury, foldery i przewodniki opisujące trasy turystyczne wraz ze znajdującymi się na nich zabytkami.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Sprawa Sky Club do prokuratury
Hello Modlin - już w połowie grudnia
Pilot i stewardessa odlecieli wcześniej
Więcej rezerwacji w Rainbow Tours
Przewoźnicy lotniczy - zmienią się przepisy
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
Szukamy PARTNERA do organizacji wypoczynku dzieci i seniorów