Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Restauracje oszukiwały klientów
W polskich aptekach farmaceuci często oferują klientom tańsze zamienniki przepisanych lekarstw. Nie ma w tym nic złego, lecz jeśli w restauracji dochodzi do stosowania innych produktów, niż te wymienione w menu to może zrobić się problem.
W Japonii jedna z sieci hotelowych przyznała się do podawania klientom dań zawierających tańsze zamienniki produktów wymienionych w menu. Afera zatacza coraz większe kręgi.
Przez tydzień 6 dużych spółek przyznało się do wprowadzania klientów w błąd. Przedstawiciele koncernu Isetan Mitsukoshi Holdings przyznali, że w 14 restauracjach znajdujących się w należących do spółki galeriach handlowych do przygotowywania potraw używano innych produktów niż te wymienione w karcie dań.
W zamieszanych w skandal lokalach zamiast widniejących w menu japońskich krewetek serwowano znacznie tańsze, białe krewetki a także podawano steki wołowe z wstrzykniętym łojem. Do częstych przewinień restauratorów należało też podawanie soku przetwarzanego w USA jako świeżo wyciśniętego czy sprzedaż "świeżych" ryb prosto z zamrażalnika. Nagminne było także zastępowanie krewetek kuruma ebi trzykrotnie tańszymi krewetkami tygrysimi.
"Sprawa jest szczególnie godna pożałowania, ponieważ poważnie narusza zaufanie konsumentów" - powiedział szef kancelarii japońskiej rady ministrów, zapowiadając równocześnie podjęcie stanowczych działań.
Afera wyszła na jaw pod koniec października, kiedy sieć hoteli Hankyu Hanshin Hotels po przeprowadzeniu wewnętrznego śledztwa ujawniła wykryte nieprawidłowości.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Klienci oszukiwani?
[2013-11-13 13:46 79.188.79.*]
dlatego polecam knajpki regionalne, które znamy od lat,...nie te globalne odpowiedz »
Klienci oszukiwani?
[2013-11-13 20:59 37.8.210.*]
Popieram. odpowiedz »
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział prawo i podatki:
Koniec konfliktu Anex Tours i JoinUp! z
Starsze aktualności:
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Hello Modlin - już w połowie grudnia
Pilot i stewardessa odlecieli wcześniej
Więcej rezerwacji w Rainbow Tours
Przewoźnicy lotniczy - zmienią się przepisy
POT: Nowa Kampania na trzech rynkach rozpoczęta
Thomas Cook: 2500 osób straci pracę
Technologia chmurowa dla hoteli i restauracji
Sieć restauracji zwiększy wynagrodzenia?
Letnie propozycje touroperatorów
Alfa Star: w 2013 nie czeka nas rewolucja w turystyce
Certyfikaty dla punktów informacji turystycznej