Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
Jaki będzie czas przejazdu koleją w czasie Euro?
Trwają ostatnie przed Euro 2012 prace przy modernizacji linii kolejowych, łączących Gdańsk z innymi miastami - gospodarzami mistrzostw.
Poznań jest o tyle ważnym kierunkiem, że to właśnie to miasto wraz z Gdańskiem tworzy parę goszczącą jedną grupę w czasie pierwszej fazy Euro. Między tymi miastami przed i po każdym meczu będzie podróżować od kilku do kilkunastu tysięcy kibiców. Właśnie dlatego na trasie z Tczewa do Poznania trwają intensywne prace remontowe. Efekt prac jest pozytywny, w ciągu roku czas przejazdu z Gdańska do Poznania skróci się o dwie godziny. Tempo prac jest wynikiem przeprowadzenia zwykłego remontu i wymiany tylko tych elementów, które są niezbędne do szybszej jazdy. Z kolei na trasie z Gdańska do Warszawy wymienia się wszystko - nawet te elementy, które mogły służyć jeszcze przez wiele lat.
W czasie Euro, trasę z Gdańska do Poznania najszybciej pokona pociąg Eurocity "Daniel Fahrenheit" kursujący z Gdyni do Berlina. Odcinek Gdańsk-Poznań pokona on w 3 godz. 37 min. Droga powrotna będzie jeszcze krótsza - 3 godz. 28 min. Ten czas ma obowiązywać do grudnia 2012, potem ma być jeszcze krótszy.
Z kolei nie ma szans na rewolucję na trasie z Gdańska do Warszawy. Krócej niż obecnie pojadą tylko dwa pociągi: "Neptun" i "Kaszub", które będą kursowały jako tanie składy TLK. Oba będą jeździły na około: przez Bydgoszcz, Inowrocław oraz Kutno. Podróż nimi na trasie Gdańsk Główny - Warszawa Centralna w czasie Euro potrwa 5 godzin, a z powrotem 4 godz. 40 minut. Od grudnia podróż będzie trwać 4 godz. 30 min.
Rok 2013 ma być ostatnim rokiem remontu na trasie Trójmiasto - Warszawa. Kluczowe roboty na tej trasie mają zakończyć się w grudniu 2013 roku. Nadal będą trwać prace w samym Trójmieście. Teoretycznie czas przejazdu na tej trasie, w grudniu 2013 roku może wynieść 3 godziny, co byłoby rekordem. Dotychczas najszybciej pokonywał tą trasę w latach 90. pociąg "Kaszub" - w ciągu 3 godz. 20 minut. Będzie również wygodniej - na trasę Gdynia - Warszawa wyjadą nowe pociągi Pendolino, zamówione w koncernie Alstom. Na jeszcze krótszy czas przejazdu możemy mieć nadzieję w roku 2015, kiedy gotowy do użytku będzie system sygnalizacji kabinowej kontrolujący zachowanie maszynistów. Trasę pokonamy wtedy w ciągu 2 godzin i 30 minut.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Trasa z Gdańska do Poznania i Warszawy
[2012-03-22 14:51 83.7.150.*]
Juz na jednej trasie przyspieszono pociągi na szybko zmodernisowanej linii i i kosztowało to życie 16 osób + kalecy. Czy na tych trasach też dyżurni będą ręcznie przekładać zwrotnice? odpowiedz »
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Najpopularniejsze podróże lotnicze w sezonie zimowym
Kto kupi czeskie linie lotnicze?
Co zyskały polskie hotele po Euro?
Chiny jeszcze nigdy nie były tak blisko Krakowa
Co się dzieje z biurem Adriatyk?!