Subskrypcja
Subskrypcja



Szukaj
Szukaj



Co zyskały polskie hotele po Euro?

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to temat, który w tym roku bezsprzecznie dominował w mediach i prasie. Mówiono nie tylko o reprezentacji, ale także i inwestycjach, infrastrukturze, bezpieczeństwie oraz kibicach - słychać było zarówno głosy optymistów, jak i pesymistów - już teraz jednak wiemy, że imprezę możemy zaliczyć do udanych, mimo dość kapryśnej pogody.


Hotelom w Polsce podczas Euro 2012 znakomitą reklamę zapewnił wybór uczestników Euro - aż 13, spośród 16 reprezentacji zamieszkało w naszym kraju. Łatwo więc policzyć, że 5 drużyn, które rozgrywały mecze na Ukrainie, wolało mimo wszystko przebywać w naszym kraju. Są w tym gronie takie potęgi jak Niemcy, Anglia i Holandia. Po Euro 2012 trzeba więc utrzymać popularność wśród zagranicznych gości, którzy dodatkowo do biednych nie należą. Przeznaczyliśmy spore środki finansowe na poprawę infrastruktury, itp., ale to dobrze wydane pieniądze, które na dodatek powinny się zwrócić. Hotele powinny jednak wciąż dbać o odpowiednią promocję i zachęcać biznesmenów z zagranicy czy turystów do częstych wizyt w naszym kraju. Warto promować przede wszystkim turystykę biznesową.

Turystyka biznesowa, czyli konferencje, szkolenia, podróże motywacyjne czy imprezy firmowe są szansą dla hoteli po Euro. Mamy ogromny potencjał w tej dziedzinie. Polska jest atrakcyjnym miejscem dla podróżujących służbowo - rozwija się nasza gospodarka, infrastruktura transportowa i hotelowa, jesteśmy także bezpiecznym i przyjaznym krajem. Konferencje czy imprezy firmowe można organizować w pięknych miejscach - na przykład nad morzem czy w górach. Wydaje się, że wielu turystów, którzy wywieźli z naszego kraju wspaniałe wspomnienia, wróci tu ze znajomymi, współpracownikami czy rodziną. Choć nasza reprezentacja przegrała Euro z kretesem, w jej ślady wcale nie muszą pójść wcale nie muszą pójść przedstawiciele hoteli - jeśli zadbają o odpowiednią promocję dla pięknych i nowoczesnych obiektów.

Dzięki Euro dostaliśmy znakomitą reklamę, na którą musielibyśmy przeznaczyć dużą sumę pieniędzy. Tymczasem relacje ze strefy kibica i polskich miast podczas mistrzostw, opinie turystów z różnych krajów są znakomitą rekomendacją dla zagranicznych gości. Większość z nich deklaruje, że podobało im się w Polsce i chętnie przyjadą ponownie. Wpływ na to miała znakomita atmosfera panująca podczas Euro, wysoki poziom bezpieczeństwa, gościnność Polaków, ciekawe atrakcje turystyczne czy imprezy. Miasta, które były gospodarzami turnieju to znane ośrodki turystyczne, z pięknymi zabytkami i bogatą ofertą kulturalną. Tak powinni zapamiętać je kibice - równie dobrze, jak wspólną i spontaniczną zabawę w strefach kibica i na stadionach.

Teraz przed hotelarzami nowe zadanie - musimy sprawić, żeby hotele nie świeciły pustkami po zakończeniu Euro 2012. W tej branży dobra reklama to zupełna podstawa i o tym powinni pamiętać touroperatorzy.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:


Komentarze:

Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij