TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Kawiarnie przyciągną franczyzobiorców?

Firma A.Blikle, właściciel cukierni, kawiarni i delikatesów zapowiada otwarcie nowych placówek. Spółka szacuje, że rocznie będzie otwierać 4-6 własnych lokali w prestiżowych lokalizacjach w stolicy. W mniejszych miejscowościach zamierza skupić swoje działania na franczyzie.


Jak mówi Mark Forkun, prezes A.Blikle w Warszawie firma zamierza skupić się na lokalizacjach w centrach handlowych. Jednym słowem w miejscach ruchliwych, do których bez problemu można przyciągnąć klientów. Główny rozwój koncernu ma być ukierunkowany na otwieranie lokali poza stolicą. Jak podkreśla prezes - Mamy bardzo interesującą ofertę dla małych i dużych inwestorów.

Praca z franczyzobiorcami ma być oparta na partnerstwie. Firma nie tyle zamierza kontrolować podległe placówki co podjąć z nimi współpracę. Strategia firmy ma opierać się na tzw. lean management, czyli dostarczeniu klientowi wymaganej przez niego wartości po jak najniższym koszcie i przy wykorzystaniu jak najmniejszej ilości zasobów.

Zdaniem Forkuna w obecnych czasach nie sprawdza się archaiczny model stosunków na linii franczyzobiorca - franczyzodawca, polegający na bardzo prostej współpracy - kupujemy, wystawiamy faktury i zamykamy transakcję. Dzisiaj konieczna jest wzajemna współpraca - podkreśla.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
A.Bilkle Mark Forkun cukiernia kawiarnia Warszawa stolica centrum handlowe franczyzobiorca lean management




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję