TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Itaka pionierem

Itaka jest pierwszym touroperatorem, który zdecydował się na zorganizowanie swoich lotów czarterowych z nowego stołecznego lotniska w Modlinie.


Biuro podróży rozszerza swoją ofertę w sezonie lato 2013, o połączenia z Lotniska Warszawa/Modlin do Hiszpanii, Turcji, Tunezji i na Wyspy Kanaryjskie.

Oferta touroperatora ma przyciągnąć klientów konkurencyjnymi cenami - poinformowała Magdalena Bojarska z biura prasowego lotniska. - Wybierając wycieczkę z wylotem z lotniska w Modlinie, klient zapłaci nawet do ok. 80 zł/os. mniej, niż wybierając się na wczasy z innych lotnisk w Polsce - dodaje.

Oferta dotyczy wylotów od 30 maja 2013. W zależności od zainteresowania, oferta może zostać rozszerzona o inne wakacyjne kierunki.

Ciekawe, czy inni touroperatorzy również zdecydują się na lotnisko w Modlinie?




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Itaka touroperator biuro podróży lotnisko czarter Modlin Warszawa/Modlin rejs połączenia czarterowe Warszawa stolica wyloty z Warszawy do Hiszpanii Turcji Tunezji na Wyspy Kanaryjskie pasażer turysta klient niższe ceny niskie ceny konkurencyjne ceny


Komentarze:

    • Itaka poleci z Modlina 

      [2012-11-14 09:54 89.77.181.*]

      Itaka chyli się ku upadkowi. Latanie z lotniska tanich linii gdzie trzeba iść 500 m z terminala do samolotu a taxi z Warszawy kosztuje 100 zł, za jedyne 80 zł zniżki - nie dziękuję. Też mi promocja. Mam nadzieję, że inni touroperatorzy nie wpadną na ten "genialny" pomysł.   odpowiedz »

      • Itaka poleci z Modlina 

        [2012-11-19 17:17 31.61.76.*]

        Wpadna!!!Wszystkie czartery wkrotce z Modlina poleca...Jak wszedzie.I za normalna cene.   odpowiedz »

    • Itaka poleci z Modlina 

      [2012-11-14 10:18 94.158.143.*]

      Jakim pionierem? Loty z Modlina są tańsze i tyle. Heheheheh   odpowiedz »

    • Itaka poleci z Modlina 

      [2012-11-14 10:21 83.0.175.*]

      Też mi nowość wyloty z Modlina dojaz problem odprawy problem nosić do samolotu sami walizki.
      Deszcz leje a tu na pieszo po placu manewrowym. ITAKA chyli się ku upadkowi i szukają tanich lotnisk . Ratuja sie jak mogą Jak długo to potrwa ?   odpowiedz »

    • Itaka poleci z Modlina 

      [2012-11-14 10:29 79.184.155.*]

      Czy Itaka stosując swoje dumpingowe ceny nie skończy przypadkiem jak Triada? Bo swoją polityką cenową nie różni się w ogóle od byłej Triady.   odpowiedz »

    • Itaka pionierem 

      [2012-11-14 10:47 83.4.17.*]

      No to ja dziękuję za współpracę. Nie mam jak dojechać do Modlina (jestem z Wrocławia). Na Okęcie dojeżdżałam z dworca PKP autobusem miejskim. Szkoda.   odpowiedz »

      • Itaka pionierem 

        [2012-11-19 17:21 31.61.76.*]

        A do modlina SKM-koleje Mazowieckie bezposrednio na lotnisko z autobusem12 zl.,lub autobusem pospiesznym za 30 zl.z centrum.   odpowiedz »

        • Itaka pionierem 

          [2012-11-20 13:01 83.30.179.*]

          Taaak, z tobołami się targać jeszcze do Modlina. Wielka przyjemność   odpowiedz »

          • Itaka pionierem 

            [2012-11-26 13:28 31.60.243.*]

            To nie bierz tobolow....Na wakacje jedziesz!Wszystko masz.Aha!Jakzes nowobogacki i wygodnicki to wez karte,zamiast tobolow....ha,ha,ha.Ludzie,jak macie takie problemy,to siedzcie w domu!Wielu by chcialo.   odpowiedz »

    • Itaka poleci z Modlina 

      [2012-11-14 11:24 87.204.212.*]

      czytanie ze zrozumieniem się kłania... Jest tu mowa o rozszerzeniu oferty o Modlin a nie o przeniesieniu lotów z Okęcia... Może ludziom z Wrocławia nie będzie po drodze, ale osoby z północnej Warszawy, Płocka, Łomianek i pobliskich miejscowości z takiego rozwiązania chętnie skorzystają... mac   odpowiedz »

      • Itaka poleci z Modlina 

        [2012-11-14 12:35 78.30.120.*]

        Myślenie się kłania.
        Mieszkam na Chomiczówce, czyli w północnej części Warszawy i zgodnie z twoją teorią powinienem być zachwycony pomysłem Itaki.
        A teraz napiszę ci jak to wygląda w praktyce.
        Lecąc z Okęcia zamawiam sobie taksówkę, dojeżdżam na lotnisko za 30-40zł i odlatuję odprawiany w kulturalnych warunkach. Przylatując z powrotem wychodzę przed terminal, zgarniam taksówkę i za te same pieniadze jestem w domu.
        Jeżeli mam opóźnienie (a w tym roku miałem opóźnienie lotu właśnie z Itaki 2 godziny i to przy planowanym wylocie o 23:30) to siadam z dziećmi przy gate`ach, mam kafejki, sklepy, siedzenia, dzieciaki od biedy mają placyk zabaw lub drzemią na fotelach. Jakoś przetrwałem.
        Lecąc z Modlina po pierwsze za taksówkę zapłacę minimum 100 - 120zł (a i to przy założeniu, że nie lecę w nocy). Nie wiem czy kiedykolwiek byłeś w Modlinie, ale "terminal" to barak w szczerym polu, bez poczekalni, bez punktów gastronomicznych (chyba, że takowym nazwiemy kiosk z kanapkami po blisko 20 zeta), w którym niezależnie od pogody ostatnie 20-30 minut przed wejściem do samolotu spędzasz stojąc na płycie lotniska i idąc do samolotu pieszo.
        Teraz wyobraź sobie proszę oczekiwanie w takich warunkach z dziećmi w środku nocy.
        Po powrocie natomiast będę zdany na taksówkarzy, którzy zaśspiewają dowolną cenę za przejazd, bo wiedzą że żadna taksówka po mnie z Warszawy specjalnie nie przyjedzie (chyba, ze za specjalną opłatą). Oczywiście mogę ciągnąć ojca, ale biorąc pod uwagę jak punktualnie latają chartery generuje to kolejne problemy i konieczność oczekiwania w szczerym polu przez niego lub mnie po podróży. Jeżeli nadal uważasz, że oferta Itaki z wylotami z Modlina jest tak bardzo atrakcyjna to gratuluję poczucia humoru.
        Chyba, że jesteś z działu marketingu Itaki to "gratuluję" próby robienia z klientów idiotów. Może kilku się nabierze. Ja wiedząc jak wygląda i działa lotnisko w Modlinie nie wchodzę w to.   odpowiedz »

        • Itaka poleci z Modlina 

          [2012-11-14 16:52 87.204.212.*]

          Nie jestem z działu marketingu Itaki- co więcej mam o tym dziale niezbyt dobre zdanie...
          Zgadzam się z Twoim punktem widzenia i rozumiem, że wygodniej Ci z Chomiczówki dojechać taksówką na Chopina. Ja bym zrobił dokładnie to samo co Ty. Nie zmienia to faktu, że wielu ludziom będzie wygodniej, pomimo tych wszystkich niedogodności związanych z obecnym funkcjonowaniem terminala w Modlinie lecieć właśnie stamtąd. Mam nadzieję że zarządzający tym lotniskiem zdają sobie sprawę że bez poprawy warunków dla podróżnych nie będą w stanie się rozwijać i taki stan rzeczy jaki jest obecnie szybko się zmieni. Nie zmieniam jednak zdania co do tego, że niektóre osoby nie potrafią czytać ze zrozumieniem, bo w artykule jest mowa o dodatkowych lotach z Modlina a nie o przeniesieniu lotów z Okęcia do Modlina bo takim posunięciem Itaka baaaardzo by sobie zaszkodziła...   odpowiedz »

          • Itaka poleci z Modlina 

            [2012-11-14 17:26 83.23.176.*]

            Itaka będzie pewnie najpierw zapewniała klientów, że wylot będzie z Okęcia, byleby tylko zarezerwowali a potem będzie zmieniać na Modlin. Oni często stosują takie zmiany. Tak samo jak z godzinami wylotu. Najpierw super godziny, a potem zamiana wylotu na wieczór a powrotu na wczesny ranek.   odpowiedz »

          • Itaka poleci z Modlina 

            [2012-11-14 19:20 193.239.83.*]

            To znowu ja, z Chomiczówki (inne IP, bo piszę z domu).
            Przykro mi bardzo, ale ja ITACE nie ufam. Jak już ktoś napisał poniżej te 5 lotów to jest balon próbny, jak sprzedadzą firsty to okaże się, że "z przyczyn operacyjnych" przeniosą do Modlina więcej lotów. Oczywiście nie wszystkie, bo tu decydują też przewoźnicy, ale jestem na 95% pewien, że te kierunki na których zapełniają samoloty w 100% powędrują do Modlina. Tylko narazie nie chcą ludzi drażnić, bo mają świadomość że większość zareaguje jak ja.
            Jeżeli chodzi o koszty to jak już powyżej udowodniłem mówienie o niższych kosztach dla klientów to klasyczny bullshit. Klienci będą mieli drożej i gorzej. Taniej to będzie miała ITAKA, bo raz że loty z/do Modlina są tańsze, a dwa (i to jest najważniejsze dla Itaki) można tam latać przez całą dobę. Tak więc za moment będzie wysyp lotów o 2 w nocy, bo Itaka w ten sposób obniży po prostu swoje koszty.
            Teraz co do "poprawy warunków dla podróżnych" - nie rozśmieszaj mnie. Lotnisko jest nowe, terminal jest jaki jest i jedyne co można tam zrobić to namiot postawić jak się PPL zgodzi.
            Podsumowujac - jak napisałem wcześniej: jedyne korzyści będzie miała ITAKA. Turyści będą w plecy zarówno finansowo jak i organizacyjnie.   odpowiedz »

            • Itaka poleci z Modlina 

              [2012-11-15 00:06 62.21.84.*]

              Tui też staruje z Modlina :)   odpowiedz »

              • Itaka poleci z Modlina 

                [2012-11-15 08:24 178.73.16.*]

                WMI - na masce TUI loty z Modlina do HER i AYT (ten kierunek jest również z WAW)   odpowiedz »

            • Itaka poleci z Modlina 

              [2012-11-16 12:20 188.125.61.*]

              Witam niezadowolonego klienta Itaki.
              Teraz kilka plusów lotniska w Modlinie. Czas dotarcia na lotnisko w Modlinie z Chomiczówki to 30 min, koszt takiej podróży to max. 20pln, koszt pozostawienia auta na tydzień na parkingu obok lotniska to 60pln.
              Na potwierdzenie moich słów proszę obejrzeć cennik jednego z parkingów lotniskowych www.air-park.pl. Lotnisko w Modlinie faktycznie nie jest duże, ale nie zgodę się ze stwierdzeniem że nie ma tam nic. Otóż od pewnego czasu działają już kawiarnie, sklepy bezcłowe, kantor oraz bankomat. Lotnisko w Modlinie nie wiele się różni się od lotnisk w PARYŻ BEAUVAIS czy też BRUKSELA CHARLEROI. Pozdrawiam i życzę udanych lotów z Modlina   odpowiedz »

              • Itaka poleci z Modlina 

                [2012-11-16 12:29 79.184.154.*]

                Przeczytaj, co się dzieje na lotnisku w Modlinie, jak są duże opóźnienia (artykuły na portalach informacyjnych z dnia 16.11.12).   odpowiedz »

                • Itaka poleci z Modlina 

                  [2012-11-16 15:21 188.125.61.*]

                  A czytałeś kolego jakie opóźnienia są tegoż samego dnia na Chopina.
                  Wynikają one z wiszącej mgły nad stolicą, a nie złego funkcjonowania lotniska.

                  P.S.
                  Już w grudniu znikną w/w kłopoty. Lotnisko w Modlinie będzie miało nowocześniejszy system ILS niż Okęcie.   odpowiedz »

                  • Itaka poleci z Modlina 

                    [2012-11-16 22:24 193.239.83.*]

                    Chyba jednak niekoniecznie.
                    Modlin będzie miał taką samą kategorię ILS jak Okęcie (czyli II-gą).
                    Z tym, że Okęcie już pracuje nad kategorią III, która umożliwia lądowanie nawet przy zerowej widoczności, a Modlin na wieki wieków pozostanie z "dwójką". Co i tak nie jest złe jak na lotnisko tej klasy.   odpowiedz »

              • Itaka poleci z Modlina 

                [2012-11-16 14:35 151.248.39.*]

                Tylko ja nie chcę jechać na lotnisko własnym samochodem.
                Wymyśl inne argumenty domorosły marketingowcu Itaki.   odpowiedz »

                • Itaka poleci z Modlina 

                  [2012-11-16 15:14 188.125.61.*]

                  Możesz kolego pojechać kolego pojechać ModlinBusem za 33pln ze stacji Młociny, chyba że wolisz inaczej to z CENTRUM też można;-), albo za 12 pln pociągem koleji mazowieckich. Na lotnisku Chopina świat się nie kończy. Jak nie pasuje modlin zawsze możesz wybrać Kraków(też kiedyś był stolicą) lub Katowice. Pozdrawiam !!!   odpowiedz »

                  • Itaka poleci z Modlina 

                    [2012-11-16 22:20 193.239.83.*]

                    Przestań udowadniać, że Modlin to fajne lotnisko.
                    To buda stojąca w szczerym polu, bez infrastruktury, z perspektywą siedzenia na chodniku jeżeli równocześnie odprawiane są więcej niż 2 samoloty.
                    Pożyjemy, zobaczymy.
                    Jednak już dziś mogę się założyć o to jakie będą opinie ludzi, którym charter opóźni się o godzinę lub dwie i którzy będą musieli stać na dworzu.   odpowiedz »

                    • Itaka poleci z Modlina 

                      [2012-12-28 20:57 95.49.68.*]

                      nie ma co narzekać na lotnisko, ważne, że jest i że dojazd dobry (niekoniecznie samochodem czy taksówką, ale np. choćby ModlinBusem - zawsze jakaś alternatywa). Mogłoby go nie być i tak by było źle!   odpowiedz »

                • Itaka poleci z Modlina 

                  [2012-11-21 14:57 77.253.234.*]

                  No to dla takich wygodnisi farszawskich jak ty trzeba bedzie samolot podstawić pod twoj blok :)
                  Wyobraź sobie ze oprócz warzsawiaków na wycieczki lataja ludzie z elblaga, suwałk, krosna i wielu innych miast polskich i musza byc na lotnisku np o 3 rano w zwiazku z tym maja zarwana noc i jakoś nie marudzą.

                  Byłes kiedys na lotnisku Frankfurt Hahn?? To lotnisko kilka lat tak samo wyglądało jak obecnie Modlin w szczerym polu bez zaplecza gastro sklepow itp zreszta do dziś jak przejdziesz odprawe kontroli bezpieczeństwa to do dyspozycji pozostaje maly sklepik z woda za 2,5 euro i kawa w plastykowym kubku za 3 euro. Ale Niemcy jakos nie marudzą ze musza 130 km od Frankfurtu dojechać, ze jest ciasno itp

                  Skad ja o tym wiem? Bo wolałem pojechać 1100 km z Polski na to lotnisko i polecieć na kanary Ryanairem oszczędzając ok 8000 zł na rodzinie .   odpowiedz »

        • Itaka poleci z Modlina 

          [2012-11-19 17:05 31.61.76.*]

          Nie,nie jestem z Itaki i nawet tego biura nie lubie.Ale Ciebie tez.bo dwa dni temu lecialam z Modlina i to co piszesz, to WIERUTNA BZDURA!!!!!Noz w kieszeni sie otwiera.Modlin ma juz super infrastrukture,knajpy,fotele itd...no,moze nie w cenie Mc.Donalda....A Tobie ze swoimi rozkapryszonymi bachorami i narzekaniem radze siedziec w domu na dupie,lub jezdzic po Warszawie w ta i z powrotem taksowka...Polaczenie z Modlinem jest tanie i super-cala dobe.SKM,lub autobus od 12 do 30 zl. Do wyboru.Sprawdz sobie w necie nowobogacki!Albo kupuj drogo,ale daj zyc innym.   odpowiedz »

    • Itaka poleci z Modlina 

      [2012-11-14 11:25 178.36.23.*]

      w końcu pierwsze odważne biuro... a może jedyne biuro które ma własne czartery i może podjąć decyzje o zmianie lotniska   odpowiedz »

      • Itaka poleci z Modlina 

        [2012-11-14 11:37 79.184.155.*]

        Itaka ma własne czartery? To dlaczego latem 2012 popodpisywała najwięcej umów z OLT Express?   odpowiedz »

        • Itaka poleci z Modlina 

          [2012-11-14 15:32 178.36.23.*]

          odsyłam do definicji czarter (...czarterować) a nie jak inni wielcy którzy kupują pojedyncze miejsca u brokerów lotniczych   odpowiedz »

    • Itaka poleci z Modlina 

      [2012-11-14 16:02 109.243.90.*]

      Tu nie chodzi o Warszawę tylko Mazury, pół Podlasia region Płocka i Włocławka   odpowiedz »

    • Itaka poleci z Modlina 

      [2012-11-15 10:34 80.53.205.*]

      Dajcie spokój, w sezonie Lato 2012 też naootwierali nowych wylotów z Wrocławia: Cypr, Chorwacja i bóg wie co jeszcze; w trakcie trwania sezonu zaczęli zmieniać na KTW albo WAW bo niby za mało chetnych. Chodziło o złapanie klienta, który i tak w 80% nie zrezygnował z wczasów ale zmienił lotnisko wylotu i tyle.   odpowiedz »

      • Itaka poleci z Modlina 

        [2012-11-15 11:35 83.23.91.*]

        Taka jest właśnie polityka Itaki. najpierw naopowiadają bajek, jakie to są super hotele, dogodne godziny wylotów z najbliższego lotniska a potem i tak wszystko zmieniają. I masz rację. 80% klientów i tak nie zrezygnuje. Wkurzą się na zmiany, ale polecą. I tak Itaka łapie sobie klientów.   odpowiedz »

    • Itaka poleci z Modlina 

      [2012-11-15 11:44 80.53.72.*]

      Klient zapłaci 80 pln mniej za wycieczke, ale zaplaci 150 pln wiecej za taxi, chyba, ze ma dobrego kolege, ktory za zwrot wachy przywiezie do Modlina. Zgadzam sie z poprzednimi wypowiedziami, ze Płock itd beda mieli lepiej, ale sama Warszawa juz gorzej, a jednak Warszawa liczy wiecej niz tereny poza nią.   odpowiedz »

      • Itaka poleci z Modlina 

        [2012-11-19 16:56 31.61.76.*]

        Idioto!!!!SKM,bardzo dobre polaczenie Warszawa-kazda stacja-Modlin kosztuje 12 zl.Waz z dowozem autobusem dupy pod sam samolot,az paliwo poczujesz....Albo z centrum,lub metro Mlociny za 30 zl komfort autobus co godzine.Do W-wy to samo.Wiec zanim napiszesz,to sprawdz!!!!Dla nas Modlin jest ok.   odpowiedz »

        • Itaka poleci z Modlina 

          [2012-11-21 09:15 83.26.179.*]

          No tak. Szczególnie jak leci się z dzieckiem i20 kg bagażem. Wtedy jazda do Modlina to wyjątkowo atrakcyjna oferta. Dzieki, ale nie   odpowiedz »

        • Itaka poleci z Modlina 

          [2012-11-27 01:11 83.9.146.*]

          idiota to cie zrobił, a potem zalował   odpowiedz »

    • Itaka pionierem 

      [2012-11-19 17:10 31.61.76.*]

      Ale Wy wszyscy jestescie idioci!!!!Przeciez chcesz placic, to lataj z Okecia a nawet z New Yorku!!!Mozliwscii jest wiele.Ale wiele jest ludzi,ktorym tani Modlin odpowiada i od....sie od Modlina!!!!   odpowiedz »

    • Itaka poleci z Modlina 

      [2012-11-20 14:21 93.105.182.*]

      wszystko fajnie jak ktos jedzie autem. Jemu bez roznicy gdzie zostawi samochod na 7 czy 14 dni. Ale ci korzystajacy z pociagow albo autobusow straca i na pewno nie wybiora itaki. Bo jak napisano mozna zaoszczedzic nawet do 80 zl/os. Jak sie wezmie taksowke, albo wykupic jakis dojazd do modlina to liczac czas, koszty, cale zamieszanie i tak nie wyjda na swoje. Poza tym kwestia godzin. Jesli beda takie jak niektore obecnie czyli np. wylot o 5 rano, albo powrot o 22 to jak te osoby maja sie dostac do wawki, zeby ruszyc dalej do domu? Srednio to widze. Loty rejsowe jak najbardziej, bo klient sam wybiera lotniskow wylotowe i docelowe, ale czartery? Kiepski pomysl.   odpowiedz »

    • Itaka pionierem 

      [2012-11-21 14:40 31.174.254.*]

      Widzę, że jakby Itaka (ale też Tui czy Neckermann) puściła bąka to też byście pisali, że jest pionierem - ale mi news - że latają z lotniska??? czy że się to nazywa Modlin? czy, że to jakieś bohaterstwo ze strony Itaki? Zenuła tur-info   odpowiedz »





Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję