Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Hotel Przyjazny Rodzinie III edycja 2010/2011
Już niewiele czasu zostało na zgłoszenie się obiektów, które chciałaby wziąć udział w III edycji konkursu i kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie. O północy 31 marca mija termin zgłoszeń.
Już dzisiaj zgłosiło się ponad 50 obiektów z całej Polski, które będą rywalizowały w sześciu kategoriach:
- najlepszy hotel na wypoczynek i wakacje dla rodziny
- najlepszy hotel miejski dla rodziny
- najlepszy pensjonat dla rodziny
- najlepszy ośrodek wypoczynkowy dla rodziny
- najlepsze letnisko (gospodarstwo agroturystyczne) dla rodziny
Wkrótce rozpocznie się również głosowanie internautów i gości hotelowych, które potrwa do 31 maja br. Członkowie Kapituły od kilku tygodni weryfikują zgłoszone obiekty i do akcji ruszył już "Tajemniczy Gość", który wkrótce przekaże swoje wrażenia na portalu www.dzieckowhotelu.pl.
Beata Tadla - członkini Kapituły, dziennikarka TV24, a prywatnie mama 10 letniego Jasia tak podsumowuje pierwszy etap III edycji: "Ustalanie kryteriów oceny obiektów i stałe podnoszenie poprzeczki jest dowodem, że organizatorzy i uczestnicy to ludzie o niezwykłej wrażliwości, znający temat z własnego doświadczenia i mający ogromną chęć przystosowania hoteli do potrzeb rodzin, które chcą po prostu odpocząć od pędu miast. Odpoczynek to także brak ciągłego zastanawiania się, czy z domu zostały zabrane wszystkie niezbędne dzieciom przedmioty. Szefowie hoteli, które przystąpiły do kampanii wzięli sobie głęboko do serca ten priorytet i w zdecydowanej większości przewartościowali myślenie. Mały gość to dziś gość równie ważny - jeśli nie ważniejszy! Liczy się nie tylko przy dokonywaniu rezerwacji, ale także w całym procesie współpracy klient - hotel. Kampania stała się ważną marką, jej uczestnicy mogą mówić o wielkiej satysfakcji, bo przecież mają duży wkład w totalną zmianę myślenia o sposobie wypoczywania rodzin. To wiąże się nie tylko z bardziej przyjazną atmosferą, wanienkami czy podgrzewaczami na zawołanie. Chodzi tu również o zapewnienie bezpieczeństwa i absolutnego komfortu rodzicom - szczególnie tych najmniejszych dzieci, a przede wszystkim samym maluchom. Uczestnicy kampanii zdają sobie sprawę z odpowiedzialności, jaka na nich ciąży. Stali się osobami zaufania publicznego - także w tym względzie. W swoich ocenach muszą być absolutnie szczerzy i wiarygodni. I tacy są, czego przykładem może być ogromny odzew rodzin, które wzięły te oceny pod uwagę.
Uroczysta gala i finał odbędzie się w dniu 18 czerwca 2011.
Kapituła
Kapitułę tworzą osoby z różnych środowisk, specjaliści z różnych dziedzin, osoby znane i lubiane, zainteresowane udziałem w ogólnopolskiej akcji, której celem jest edukacja i promocja miejsc wypoczynkowych przyjaznych rodzinom z dziećmi. Członkowie kapituły są również jurorami w prestiżowym konkursie na najlepszy obiekt w poszczególnych kategoriach.
Członkowie Kapituły wraz ze swoimi rodzinami biorą udział w wizytach oceniających (weryfikujących), czy dany obiekt spełnia kryteria danej edycji. Kryteria są opisane w specjalnym kwestionariuszu dla członka Kapituły. Relacje z wizyt członków, wraz ze zdjęciami, są umieszczane są na portalu www.dzieckowhotelu.pl oraz innych materiałach informacyjnych. Członkami Kapituły są m.in. Dorota Zawadzka, Renata Dancewicz, Beata Tadla, Marta Kuligowska, Magdalena Stużyńska, Ewa Gawryluk, Waldemar Błaszczyk, Marcin Perchuć i wielu innych znanych rodziców.
Zasady konkursu
Każdy obiekt, zgłaszający się do udziału w konkursie zostaje zweryfikowany przez Kapitułę i walczy o tytuł i certyfikat "Hotel Przyjazny Rodzinie".
Członek Kapituły, weryfikując hotel przyznaje punkty zgodnie z kwestionariuszem, sprawdzając, czy dany obiekt spełnia kryteria danej edycji. Pod koniec edycji członkowie Kapituły wybierają zwycięski obiekt w danej kategorii.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Dział hotele, pensjonaty:
Enoturystyka rozwija się w
Taylor Swift da zarobić
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Burza tropikalna na Filipinach: 17 osób nie żyje
Konie nad Morskim Okiem przebadane
Autokar z turystami przetrzymywany na granicy
Polacy w hotelu chcą z Kate Moss
Gdańsk: konferencja ICCA Research Sales & Marketing
sprzedam prywatne konto na allegro 800 pozytywnych
Nietrzeźwa wychowawczyni kolonii zatrzymana
Przewoźnicy inwestują w nową flotę
LogosTour: dobre wyniki w czasach spowolnienia