Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
- Rezydent do Chorwacji i Czarnogóry poszukiwany
- Animator hotelowy :)
- Przewodnik w Oliwiarni KRETA GRECJA
- Specjalista/tka ds turystyki
- Nocny/a Recepcjonista
- Specjalista ds. Turystyki / Doradca Klienta
Zoover i HolidayCheck - połączyły siły
Portal podróżniczy Zoover oraz HolidayCheck łączą siły. Dzięki milionom użytkowników i generowanym przez nich opiniom, zdjęciom oraz filmom video, jeden z największych portali turystycznych zwiększa swój potencjał.
Właściciel HolidayCheck AG, firma TOMORROW FOCUS AG, dnia 10 lipca przejęła 51% udziałów w Webassets BV - właściciela Zoover. Erwin Rooymans odsprzedaje swoje akcje, ale firma Rooymans’a, czyli Netmatch, pozostaje nadal technicznym partnerem Zoover. Założyciele: Bas Rasker(CCO) i Stephan Bosman (CEO), jak i pozostali członkowie zarządu zostają w posiadaniu pozostałych akcji. Transakcja opiewa na kwotę w milionach euro. Aktualny zarząd zachowa swą pozycję w ciągu najbliższych lat.
Fuzja pozwoli na osiągnięcie pozycji lidera na rynkach Centralnej i Wschodniej Europy, a liczbę unikalnych użytkowników szacuje się na 35 milionów miesięcznie. Ponadto, portale HolidayCheck oraz Zoover w tej nowopowstałej konfiguracji, podejmą współpracę z obecnym partnerem - MeteoVista, portalem o tematyce pogodowej, której właścicielem jest Weeronline.nl.
Gilles Despas (CEO) z HolidayCheck dostrzega wielkie możliwości rozwoju. “Dzięki połączeniu będziemy liderami na rynku w Belgii, Niemczech, Holandii, Austrii i Szwajcarii, ale również uzyskamy silną pozycję we Francji, Skandynawii oraz Polsce. Oczywiście naszym założeniem jest również analiza i ekspansja kolejnych rynków europejskich."
Zasiadający w Zoover na stanowisku CEO, Stephan Bosman jest bardzo zadowolony z możliwości współpracy z HolidayCheck. "Nasi klienci również będą czerpać profity, ponieważ po fuzji będziemy generować większy kontent. To blisko 4 miliony niezależnych opinii. Ponadto możemy zaoferować lepszą promocję naszym klientom B2B na rynkach europejskich oraz ogromną możliwość integracji."
Dzięki połączeniu, wzrośnie zatrudnienie pracowników, do ponad 300 i przyczyni się do wyznaczenia nowych biur regionalnych, które na chwilę obecną znajdują się w Holandii, Niemczech, Francji, Polsce i Szwajcarii. Zarówno Despas jak i Bosman pokładają wielkie nadzieje, w związku z połączeniem potencjału obu firm. “Mamy wielkie ambicje i naszym celem w najbliższych latach jest ciągłe rozwijanie pozycji lidera w Europie."
Połączenie ma się przyczynić, przede wszystkim do rozwoju czołowej pozycji na europejskich rynkach. Głównym założeniem, oprócz dalszego rozwoju w krajach, gdzie firmy mają już mocną pozycję, będzie ekspansja na rynkach Europy Wschodniej. Fuzja przyczyni się również do wzmocnienia technologii informacyjnej, komunikacyjnej oraz do rozwoju produktów z nimi związanych.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
eSky chwali się tańszymi
Turystyka głównym filarem
Wakacje w Polsce - gdzie i za
Kiwi.com wyda 70000 EUR na promocję taniego
Pomimo problemów Polacy chcą
Internetowe biura podróży zobowiązują się do lepszego informowania o prawach
Konie nad Morskim Okiem przebadane
Autokar z turystami przetrzymywany na granicy
Polacy w hotelu chcą z Kate Moss
Gdańsk: konferencja ICCA Research Sales & Marketing
Będzie rewolucja w ofertach LAST MINUTE?