TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Azjaci pomogą polskiej turystyce?

Z uwagi na fakt, że udział turystyki w polskim PKB jest na niskim poziomie, Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła kampanię promocyjną Polski w Azji. Na tym kontynencie w ostatnim czasie bardzo szybko rozwija się rynek turystyczny.


Według danych World Travel & Tourism Council branża turystyczna w polski PKP włożyła w ubiegłym roku prawie 85,7 mld zł, czyli 5,3%. Dane te biorą pod uwagę ogół biznesu generowanego przez branżę turystyczną, czyli na przykład usługi budowlane związane z tworzeniem miejsc noclegowych. Sama turystyka dołozyła do PKB 34,7 mld zł, czyli 2,1%. Ogólna liczba miejsc pracy, które powstały dzięki turystom przekroczy w tym roku 800 tys.

Dzięki funduszom z Unii Europejskiej Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła pierwsza azjatycką kampanię reklamującą walory turystyczne Polski. Na tę akcję promocyjną zostało przeznaczone 50 mln zł, z czego 85% zostanie wydane na promocję w Chinach a pozostałe środki na kampanie w Indonezji oraz Japonii. WTTC zaznacza, że właśnie rozwijające się rynki Azji i Ameryki Łacińskiej najbardziej przyczyniają się do rozwoju branży na całym świecie.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Azja Azjaci POT turystyka promocja kampania akcja promocyjna kraj PKB Unia Europejska pomoc dynamika rozwój przyjazd


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję