TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Co Accor robi dla swoich klientów?

Accor, partner strategiczny Grupy Hotelowej Orbis bezustannie przeprowadza na świecie działania mające na celu uatrakcyjnienie oraz poszerzenie portfolio swoich marek. Poniżej prezentujemy najnowsze wiadomości dotyczące firmy. Najnowsze wiadomości z Accor-u strategicznego partnera Grupy Hotelowej Orbis.


Novotel zrobi wiele, dla satysfakcji gości "YOU - Nasza misja, Twoja satysfakcja" to projekt, który pod koniec 2013 roku zostanie wdrożony we wszystkich 400. hotelach Novotel w 60. krajach. Według nowej misji pracownicy mają jeden priorytet: sprawić, aby żaden Gość nie opuścił hotelu nieusatysfakcjonowany. To odpowiedź marki na potrzeby coraz bardziej wymagających klientów. W pierwszej kolejności program wprowadzono
w hotelach w kilku krajach w Europie oraz Ameryce Północnej i Południowej. Od września 2013 r. będzie realizowany we Francji, Afryce, na Bliskim Wschodzie oraz w rejonie Azji i Pacyfiku.

Podstawowymi elementami YOU są m.in. zmiana charakteru usług poprzez zachęcanie gości do wyrażania opinii, dedykowanie specjalnego numeru telefonu 888, pod którym można zgłosić ewentualne problemy, a także uzyskać odpowiedzi na wszelkie pytania, szkolenia dla personelu, wdrożenie systemu monitorowania satysfakcji klientów.

Zaangażowanie Grupy Accor w dziedzinie zrównoważonego rozwoju jest widoczne od wielu lat. Obejmuje praktyczne inicjatywy, takie jak utworzenie 20 lat temu Departamentu Ochrony Środowiska, opracowanie karty zasad "Środowisko Hotelu" w 1998 roku oraz przyjęcie wielu rozwiązań, mających na celu wspieranie rozwoju społeczności lokalnych, optymalizację zużycia wody i energii, a także minimalizację śladu pozostawionego przez hotele w środowisku naturalnym. Wysiłki i starania Grupy zostały docenione przez Pacific Asia Travel Association, która postanowiła odznaczyć Accor prestiżową nagrodą PATA Golden Award Winner 2013.

Francuska firma została wyróżniona za prowadzenie polityki społecznej odpowiedzialności w rejonie Azji i Pacyfiku, która jest realizowana w ramach globalnego programu PLANET 21. Obecnie już 80% hoteli należących do Accor w tej części świata promuje lokalnie produkty, a 88% z nich oferuje zbilansowane menu. Program PLANET 21 zawiera 21 zobowiązań i tyle samo celów przyjętych przez Accor i Orbis S.A., które mają zostać zrealizowane do 2015 r. Należą do nich m.in.: szkolenia dla pracowników w 95% hoteli w zakresie zapobiegania chorobom, promowanie dobrze zbilansowanych posiłków w 80% placówek, stosowanie ekologicznych produktów w 85% hoteli oraz ograniczanie zużycia wody i energii o odpowiednio 15% i 10% we wszystkich hotelach.

Od 15 sierpnia 2013 roku hotel Novotel Katowice Centrum jest całkowicie wolny od dymu papierosowego. Pod hasłem "100% Smoke Free" hotel wprowadził całkowity zakaz palenia w pomieszczeniach ogólnodostępnych i w pokojach. To drugi po Novotel Gdańsk Centrum, hotel tej marki w Polsce, który zdecydował się na takie rozwiązanie. Innowacja ta wpisuje się w przyjęty w kwietniu zeszłego roku program Planet 21, zakładający m.in. wprowadzanie rozwiązań chroniących środowisko w hotelach Grupy Accor. Klienci byli i są informowani o tej zmianie za pomocą kampanii wewnątrz hotelu, a także za pośrednictwem stron internetowych sieci.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Accor Novotel Grupa Hotelowa Orbis Francja Afryka hotel portfolio satysfakcja Pacific Asia Travel Association




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję